Dietos principas

Svorio netekimas per mėnesį 10 kg

Turinys

    svorio netekimas per mėnesį 10 kg juul ankštys ir svorio metimas

    Jei jaučiate siaubingą alkį, leiskite sau suvalgyti obuolį ar apelsiną. Valgykite daugiau vaisių bei daržovių, mažiau keptų ir miltinių patiekalų.

    svorio netekimas per mėnesį 10 kg patarimai, kaip padėti mano vaikui numesti svorio

    Pirmąją savaitę jūsų valgiaraštyje — 3 vištos kiaušiniai ir 3 apelsinai, t. Jei esate alergiškos citrusiniams vaisiams bei kiaušiniams, ši dieta jums netinka.

    • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
    • Manote, kad neįmanoma taip greitai numesti tiek daug svorio?

    Negeriame kavos ir juodos arbatos. Galima plikyti tik žaliosios arbatos stambius lapelius - šiame gėrime yra naudingų organizmui mikroelementų.

    svorio netekimas per mėnesį 10 kg svorio netekimas sulaukęs 56 metų

    Virkite įvairių kruopų košes, išskyrus manų ir perlinių. Kaip virti?

    svorio netekimas per mėnesį 10 kg svorio kritimas dėl ligos

    Prieš naktį užpilame kruopas šaltu vandeniu, o ryte verdame ant lėtos ugnies neįberdamos nei cukraus, nei druskos. Per dieną košės galite valgyti kiek norite, tik svarbu laikytis vienos taisyklės — ji turi būti vienos rūšies.

    Gerti galima tik žaliąją arbatą — kaip ir pirmąją savaitę. Kiekis — neribotas, maisto paruošimo būdas — irgi.

    Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų.

    Galite valgyti šviežias, virtas, išsivirti lengvą daržovių sriubytę ar pomidorinę, plakti vaisių bei daržovių kokteilius, gaminti daržovių troškinį ar ruošti jas ant garų, mėgautis salotomis. Patiekalus gardinkite alyvuogių aliejumi arba Balzamiko actuįberdamos šiek tiek druskos bei pipirų.

    Gėrimų pasirinkimas irgi išauga — be žaliosios arbatos, galėsite gerti kompotus, sultis.

    svorio netekimas per mėnesį 10 kg numesti svorio bandant pastoti

    O po trijų savaičių sumuokite rezultatus. Per tą laiką mažai valgėte, taigi skrandis susitraukė. Todėl grįždamos prie normalios mitybos, žuvį, mėsą rinkitės atsakingai, nedideliais kiekiais, kad neturėtumėte virškinimo sutrikimų. Visus patiekalus valgykite nedidelėmis porcijomis, kasdien išgerdamos po 1 litrą žaliosios arbatos.