Main navigation

Svorio metimo skaičiuoklės

Kaip sumažinti kalorijų suvartojimą nebadaujant?

riebalų nuostolių stimuliatoriai

Kalorijos yra tiesiog energijos matavimo priemonė. Jokiu būdu nerekomenduoju staiga imti ir valgyti mažiau kasdienio naudingo maisto. Įprastai tai nėra teisinga ir ilgalaikė svorio metimo taktika.

Kalorijų skaičiuoklė: kaip nepastebint suvartoti mažiau kalorijų

Sužinok daugiau:  Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z Dėl šios priežasties, rekomenduoju svorį mesti protingai!

Skaityk toliau ir sužinosi konkrečias bei į ilgalaikę perspektyvą orientuotas mitybos permainas.

dvigubos liepsnos svorio metimas

Pastarosios, tinkamai pritaikytos, gali padėti efektyviai išlaikyti kalorijų deficitą be jokio savęs kankinimo ir badavimo. Štai 5 mitybos bei gyvenimo būdo permainos, kurias pritaikius galima sveikai ir efektyviai numesti svorį.

KMI skaičiuoklė

Šių siūlomų permainų efektyvumas ne kartą buvo įrodytas įvairiais moksliniais tyrimais. Remiantis mokslu, baltymai padidina metabolizmo greitį bei padeda pažaboti apetitą  3.

geriausias gėrimas, norint numesti svorio

Kadangi baltymų įsisavinimui reikalinga energija, gausiai baltymų turinčios mitybos pagalba per dieną galima sudeginti kalorijų daugiau 4 ,  5 ,  6. Baltymai kol kas laikomi labiausiai sotumo jausmą suteikiančia maistine medžiaga. Baltymai taipogi padeda kovoti su staiga kylančiu potraukiu saldumynams ar kitam nenaudingam maistui. Angliškai šis potraukis vadinamas tiesiog cravings — tai yra bene didžiausias numesti svorį bandančio žmogaus priešas!

Sužinokite Jums rekomenduojamą kalorijų dienos normą.

Taigi, jeigu nori nuosekliai ir minimaliomis pastangomis atsikratyti svorio, tiesiog padidink baltymų suvartojimą. Tai ne tik padės atsikratyti svorio, bet ir apsaugos ar ženkliai sumažins svorio prieaugį, jeigu ateityje atsisakysi savo svorio atsikratymo planų ir grįši prie senų mitybos įpročių 9 ,  Reziumė: gausesnis baltymų suvartojimas gali pagreitinti medžiagų apykaitą, sumažinti potraukį svorio metimo skaičiuoklės bei ženkliai sumažinti apetitą.

Tai automatiškai padeda efektyviau ir lengviau atsikratyti nepageidaujamo svorio.

Cron-o-meter SparkPeople Žinoma, kalorijų sekimas reikalauja pastangų, tačiau matant rezultatus dažniausiai motyvacija auga.

Venk cukraus turinčių svorio metimo skaičiuoklės ypač tukinančių vaisvandenių gali žiūrėti padėti numesti svorio sulčių Ši permaina — cukraus turinčių gėrimų atsisakymas — nėra sunkiai įgyvendinama. Įprastai cukraus turintys gėrimai yra: Įvairūs vaisvandeniai, saldinto gazuoto vandens gėrimai Vaisių sultys Kiti gėrimai, savo sudėtyje turintys cukraus Įvairūs cukraus turintys gėrimai — bene labiausiai tukinančios prekės šiuolaikinėje žmonių mityboje.

Sužinok daugiau:  BCAA aminorūgštys: 6 svarbios priežastys jas vartoti Įvairūs saldinti gėrimai nepriverčia smegenų išlyginti kalorijas ir automatiškai vietoje gėrimų valgyti mažiau maisto 11 ,  Tiek reguliariai vartojant, tiek nevartojant saldintų gėrimų, įprastai suvartojamo maisto kiekis nesikeičia.

KMI (kūno masės indekso) skaičiuoklė

Remiantis moksliniais tyrimais, saldinti gėrimai smarkiai susiję su padidėjusia nutukimo rizika. Beje, žalingas cukraus poveikis toli gražu neapsiriboja tik svorio prieaugiu. Reguliarus ir perteklinis cukraus vartojimas gali smarkiai pakenkti medžiagų apykaitai bei padidinti įvairių ligų riziką Iš maisto, pavyzdžiui vaisių, gaunamas nedidelis natūralaus cukraus kiekis nėra žalingas. Visgi, gausaus pridėtinio cukraus vartojimas su laiku gali turėti katastrofiškų pasekmių.

Svorio metimo skaičiuoklės, žmogaus organizmui nėra visiškai jokio saldintų gėrimų poreikio. Pridėtinio cukraus ir jo turinčių gėrimų atsisakymas turi ilgalaikę naudą. Gerk daugiau vandens Dar vienas efektyvus triukas kalorijų mažinimui ir greitesniam svorio atsikratymui — tai gausesnis vandens suvartojimas. Per dieną gerdami apie 2 litrus vandens, gali sudeginti 96 kalorijomis daugiau 15 ,  Visgi, ne mažiau svarbu ir KADA tą vandenį gerti.

riebalų deginimas apie

Kofeino turintys gėrimai, tokie kaip kava arba žalioji arbatataipogi puikus pasirinkimas. Šiuose gėrimuose esantis kofeinas, bent jau trumpalaikėje perspektyvoje, gali pagreitinti metabolizmą 19 ,  Reziumė: remiantis mokslu, gausesnis vandens vartojimas yra susijęs su greitesne medžiagų apykaita. Gerdami pusę litro vandens prieš maistą, galite ženkliai sumažinti alkio jausmą bei suvalgyti mažiau.

Kilnok svorius Kuomet suvartoji mažiau kalorijų, tavo kūnas tai kompensuoja ir atitinkamai pats sunaudoja mažiau kalorijų. Būtent dėl šios priežasties ilgalaikis kalorijų ribojimas gali ženkliai sulėtinti medžiagų apykaitą. Ir tai dar ne viskas — ilgai trunkantis kalorijų ribojimas gali privesti prie raumeninės masės sumažėjimo.

Lieknėjimo skaičiuoklė

Raumeninės masės kiekis tiesiog proporcingas metabolizmo greičiui — kuo mažesnė raumeninė masė, tuo lėtesnė medžiagų apykaita. Sužinok daugiau:  Raudonėlis: 5 mokslu pagrįstos įspūdingos savybės sveikatai Tikriausiai vienintelis veiksmingas būdas to išvengti, tai — svorių kilnojimas. Būtent sunkių svorių kilnojimas ar tiesiog treniruotės treniruoklių salėje — puikus būdas išvengti raumeninės masės mažėjimo bei atitinkamai medžiagų apykaitos lėtėjimo 21 ,  Tai ypač aktualu jeigu stengiesi atsikratyti svorio ir suvartoji mažiau kalorijų nei įprastai.

Be to, svarbiau yra netgi ne atsikratyti svorio, o atsikratyti riebalų. Tokiu atveju po riebalais besislepiantys raumenys atrodo žymiai gražiau.

Tai reiškia, jog turite antsvorį. Svarbu žinoti, kad KMI skaičiuoklė netaikoma asmenims, kurie jaunesni nei 18 metų amžiaus, sportuojantiems ir raumeningiems asmenims bei žmonėms, kurių amžius viršija 75 metus.

Jeigu neturi galimybės sportuoti treniruoklių salėje, atlik įvairius pratimus atsispaudimus, pritūpimus, atsilenkimus, etc.