5 pilvo riebalus naikinantys pratimai tinginčioms sportuoti(FOTO)

Riebalų kilimėliai dega. Patarimai, kaip greičiausiai atsikratyti pilvo riebalų

Kai pirmąsyk išgirdau apie greitąsias Express treniruotes, tik skeptiškai šyptelėjau. Ar tai nėra tik gudrus triukas bandant privilioti į sporto sales tuos, kurie nori pasiekti puikų rezultatų neįdėdami pastangų?

riebalų kilimėliai dega svorio netekimas 10 kg per 2 mėnesius

Panašiai kai kurie svajoja atsikratyti pilvo užsidėję vibruojamąjį diržą, bet toliau gulėdami ant sofos ir kramsnodami traškučius. Laikas — pinigai Visi besidomintieji sportu tikrai ne kartą yra girdėję, kad jei neketini mankštintis bent po valandą tris kartus per savaitę, tai neverta nė pradėti. Pasak jo, bet koks judėjimas geriau už sėdėjimą.

riebalų kilimėliai dega riebalų nuostolių riebalai

Andžejus nebando įtikinti, kad trumpos treniruotės visais atvejais gali prilygti ilgoms, bet ir nuvertinti jų nerekomenduoja. Mat privalumų jos turi tikrai nemažai.

PAGD prie VRM Kauno PGV - Praktiški patarimai, kaip save ir kitus apsaugoti nuo ugnies

Įprasta grupinė treniruotė sporto klubuose kūno kalba lieknėjimo kava 50—60 minučių, kartais — net 1,5 valandos. Jei dar įskaičiuosime persirengimo ir prausimosi duše laiką, iš dienos teks išbraukti apie 2 valandas. Tai tikrai nemažai. Rytais skubame į darbą, vežame vaikus į mokyklas ir darželius, pietų pertrauka tam per trumpa juolab ir papietauti reikiao vakare neretai jaučiamės pernelyg pavargę, be to, nesinori aukoti šeimai skiriamo laiko.

Nenuostabu, kad visame pasaulyje vis labiau populiarėja greitosios 30 minučių trukmės treniruotės, — sako A. Pirmiausia greitosios treniruotės buvo pritaikytos pilvo preso raumenims lavinti. Pasak A.

Kas stveriasi dietos, kas iškrovos dienų. Pasak sporto trenerių, niekas taip nepadailins figūros kaip fizinė veikla. Sportuoti galima ir būtina bet kokio amžiaus žmonėms.

Gunevičiaus, pasaulio didmiesčiuose trumpųjų treniruočių idėja prigijo labai greitai, — kai vien spūstys iš tavęs kasdien atima po kelias valandas, brangi tampa kiekviena asmeninio gyvenimo minutė.

Pp svorio žmonės tokiems pokyčiams pribręsta lėčiau, bet susidomėjimas pamažu auga.

Greitosios 30 min treniruotės poveikis: kalorijos dega ir po jos | divingclub.lt

Žmonėms idėja patiko. Pamažu asortimentą praplėtėme, esame paruošę tų pačių treniruočių ilgąjį ir trumpąjį variantus, — pasakoja Andžejus.

riebalų kilimėliai dega Ar galiu numesti svorio, o ttc

Jei tam tikrų pratimų atsisakome, turime juos pakeisti kitkuo. Jei sportuojame trumpiau, tada reikėtų — ir intensyviau, naudojant didesnius svorius arba pridedant papildomų elementų, pavyzdžiui, po pritūpimo daryti šuoliuką. Sutaupome laiko atsisakydami poilsio pauzių, — kai treniruotė neilga, galima apsieiti ir be poilsio. Taip pat trumpiau daromi apšilimo, tempimo pratimai, todėl siūlome po treniruotės raumenis prasitampyti patiems. Stengiamės kuo daugiau pratimų atlikti su savo kūno svoriu, mat inventoriui paruošti, sutvarkyti taip pat eikvojamos brangios minutės.

Kodėl riebalai nusėda ant rankų

Jie tikina, kad, norint deginti kalorijas ir stiprinti širdį, reikia mankštintis ne trumpiau kaip valandą. Mat kūnas pirmas 20 minučių energijai gauti naudoja gliukozės atsargas ir tik po to pradeda tirpdyti riebalus. Per trumpąsias kardiotreniruotes pulsas paprastai pakeliamas kiek aukščiau už rekomenduojamą optimalų. Ilgą laiką dirbti tokiu režimu nėra labai sveika, mat tuo metu energija imama ne tik iš riebalų, bet ir iš raumenų.

Šis periodas gali trukti nuo valandos iki paros, taigi trumposios treniruotės poveikis gali būti net geresnis nei ilgosios, — jei šios metu optimaliu režimu sportuojama apie 40 minučių ir pusę to laiko naudojamos gliukozės atsargos, kalorijos dega tik 20 minučių.

Norint išsaugoti posportinį riebalų tirpdymo efektą, nereikėtų organizmui iškart po treniruotės duoti taip trokštamų kalorijų. Vida Press Tad neskubėkime užkąsti, kad ir kaip to norėtųsi.

Rankų lieknėjimo mityba

Jei valandėlę dar pasėdėsime pirtelėje, riebalų kilimėliai dega vonioje ar bent jau susilaikysime nuo užkandžiavimo, kol grįšime namo, sulieknėsime greičiau. Tiesa, badauti treneris taip pat nerekomenduoja, nes taip elgdamosi rizikuojame visiškai išsekinti organizmą.

riebalų kilimėliai dega numesti svorio, nesulėtinant medžiagų apykaitos

Dažnai maitinamas organizmas jaučiasi ramus, tad su savo kalorijomis taip pat atsisveikina lengviau. Likus maždaug 1,5 valandos iki treniruotės, reikėtų pavalgyti lėčiau skaidomų angliavandenių turinčio maisto — košės, daržovių, viso grūdo produktų.

5 pilvo riebalus naikinantys pratimai tinginčioms sportuoti(FOTO) | divingclub.lt

Iškart po treniruotės tinka vartoti baltymus, aminorūgščių turinčius kokteilius, o grįžus namo rekomenduočiau suvalgyti liesos žuvies ar mėsos patiekalą su daržovėmis. Pastaroji unikali tuo, kad, net ir taikant kovos elementus, išvengiama kontakto.

riebalų kilimėliai dega negaliu numesti svorio viršutinėje kūno dalyje

Gunevičius juokaudamas vadina ją kova su šešėliu — mat rankomis ir kojomis smūgiuojama į įsivaizduojamą priešininką. Vienos bijo mėlynių, kitoms tiesiog nemalonu trenkti žmogui, trečios labiau mėgsta sportuoti individualiai, o ne poromis. Kaip auga raumenys? Tas pats posportinio efekto principas galioja ir kalbant apie raumenis. Juk jie auga ne tada, kai dirba, o vėliau.

Sekite mus:

Apkraudami raumenis, juos pažeidžiame, atsiranda mikroįtrūkimų. Taip stipriai, kad kitą dieną nepaeitum? Kaip ten vis dėlto yra su tuo raumenų skausmu? Riebalų kilimėliai dega ilgą laiką manėme, kad jį sukelia pieno rūgštis, o geriausias būdas skausmo atsikratyti — prisiversti sportuoti, kad ji išsivaikščiotų.

riebalų kilimėliai dega visas natūralus riebalų degintojas

Dabar kalbama, kad pieno rūgštis ir taip išsivaikšto per valandą, o tikroji skausmo priežastis — raumenų pažeidimų sukeltas uždegimas. Treneris patvirtina, kad skausmą sukelia būtent mikroįtrūkimai.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną.

Ne geriau, jei poveikio nejaučiate visai. Tai rodo, kad iš treniruotės didelės naudos nebuvo. Gal pratimus darėte ne visa jėga, netaisyklingai, atpalaidavę raumenis, gal svarmenys buvo per lengvi. Reikėtų įsidėmėti, kad iš tiesų raumenis augina ne sportas, o maistas ir geras poilsis.

Jei raumenys negaus būtinų maisto medžiagų, dideli krūviai juos ne augins, o alins.

  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  • Nors šie pratimai iš tikrųjų ir padeda sustiprinti pilvo raumenissu riebalinio audinio deginimu, deja, jie neturi visai nieko bendro ypač kalbant apie pilvo riebalus.

Treneris sako, kad tiems, kurie neketina dalyvauti kultūrizmo varžybose, nereikėtų eksperimentuoti vartojant vien riebalų kilimėliai dega, ribojant angliavandenius ar mažinant skysčių.

Jei norime būti sveiki ir gražūs, užtenka laikytis subalansuotos mitybos principų — mat baltymai kur kas geriau įsisavinami vartojami su angliavandeniais. Prieš treniruotę reikėtų pavalgyti lėčiau skaidomų angliavandenių turinčio maisto — košės, daržovių, viso grūdo produktų. Andžejus sutinka išduoti kelias gudrybes, kaip sutaupyti laiko jėgos treniruotėse neaukojant veiksmingumo.

O ką daryti, jei visą žiemą kaip meškutė miegojai žiemos miegu, tingėjai pajudėti ir pamiršai, kur yra sporto klubas? Pirmiausia - nusiraminti.