Kaip prarasti svorio po gimdymo, pagrindiniai principai

Prarasti svorio laiką

Problemos Nėštumo metu kiekviena moteris gauna svorį, nedaugelis sugeba valdyti papildomų svarų rinkinį.

  1. Kaip greitai turėtumėte prarasti svorį?
  2. Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną - Nuovargis May
  3. Numesti 10 svorio per savaitę

Žinoma, gimęs vaikas, jauna motina laukia, kol sugrįš į savo ankstesnę formą, ir po gimdymo galės greitai numesti svorio. Tačiau praktiškai viskas nėra taip paprasta, ypač jei moteris maitina krūtimi. Yra daug būdų, kaip numesti svorį. Ypač populiarios yra įvairios dietos. Tačiau po vaiko gimimo pagrindinė užduotis - jaunoji motina - rūpintis savo sveikata. Todėl, atsižvelgiant į žindymo svarbą, sunku suderinti motinystę ir svorio netekimą.

Jo dėka jaunoji motina ir toliau yra viena su naujagimiu. Bendras svorio padidėjimas nėštumo metu sudaro vaiko svorį, placentos, gimdos ir amniono skysčio svorį - iš viso šis skaičius svyruoja nuo 10 kg. Visa kita - papildomas svoris, kurį patyrė motina. Prarasti svorio po gimdymo nėra lengva užduotis, tačiau tai įmanoma.

  • Scott Herman riebalų nuostoliai
  • Laikykitės mitybos, fiziškai įkelkite save, bet norint pasiekti geriausią figūrą, kažko trūksta?
  • 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  • Jei atsidūrėte šioje situacijoje, jūs atėjote į puikią vietą.

Kas nutinka moters organizmui po gimdymo? Gimimas baigėsi, ilgai lauktas kūdikis rankose, o jaunoji motina pradeda galvoti, kaip greitai numesti svorio po gimdymo.

Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos. Taip buvo manoma anksčiau. Dabar dietologai choru tvirtina, kad galima sulieknėti ir be dietų. Tokios paprastos strategijos leidžia pasiekti ilgalaikių rezultatų. Žinoma, tai bus tam tikri suvaržymai, apribojimai, bet iš tiesų viskas glūdi smegenyse

Paprastai kiekviena moteris nėštumo metu turėtų gauti ne daugiau kaip 12 kg. Iš jų ji fiziologiškai atsikrato nuo vaiko ir per pirmąsias savaites po gimdymo. Tai idealus.

  • Numesti svorio būdamas 46 metų
  • Nėra laisvo laiko apsilankyti treniruoklių salėje ir sunku mitybos, bet jums reikia prarasti keletą svarų?
  • Norite numesti svorio? Skaitykite, iš ko maistas praranda svorį - Aliejus
  • Apytikslis valgio grafikas atrodo taip: - antrasis pusryčiai.

Tiesą sakant, daugumai moterų skaičiai išeina iš 20 kg skalės. Dėl šio padidėjimo svorio netekimas po gimdymo tampa sudėtingu procesu, deginantis riebalus vyras jei netinkamai kreipiatės į jį.

Kodėl nėščia motina negali prarasti svorio po gimdymo? Šiuo atveju dauguma moterų nustoja kontroliuoti savo mitybą ir atsipalaiduoti. Po gimdymo jaunai motinai atsiranda naujų rūpesčių, rūpinimasis naujagimiu yra sunkus darbas, ir jei nėra nė vieno, kuris jai padėtų, kaupiasi nuovargis.

Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną

Moteris stengiasi praleisti daugiau laiko namuose, kad galėtų viską iš naujo. Dėl to jis juda mažiau, retiau atvirame ore, todėl energija, kurią prarasti svorio laiką gauna su maistu, nėra visiškai suvartojama.

Taigi po gimdymo jaunoji motina gali ne tik atgauti prarastą formą, bet ir gauti naujų svarų. Genetika yra atsakinga už figūros tipą, o jei šeima turi kraujo giminaičius, yra polinkis į išsamumą, tada šis aspektas taip pat gali turėti įtakos jaunos mamos figūrai.

Tendencija priaugti svorio beveik visada pasireiškia nėštumo ir žindymo laikotarpiu. Statistikos duomenimis, apie 20 proc.

prarasti svorio laiką pigi svorio metimo stovykla suaugusiems

Jaunų moterų, iš kurių pusė nepasiekė 30 metų, kenčia nuo antsvorio ir problemų, susijusių su pilnumu. Kodėl po gimdymo kai kurios moterys praranda svorį ir, nepaisant vaiko gimimo, lieka nedidelės, o kitos yra priverstos ilgą laiką kovoti su antsvoriu?

Paslaptis yra paprasta - organizmas turi išleisti tiek daug kalorijų, kiek jis gauna, prarasti svorio laiką ši pusiausvyra tiesiogiai priklauso nuo daugelio veiksnių. Jei moteris degina visas kalorijas, kurias ji sunaudojo per dieną, tada problema, kaip prarasti svorį po gimdymo prarasti svorio laiką krūtimi, greičiausiai nebus.

CPHealthGroup

Bet jei vartojate daugiau nei procesas, energijos perteklius sąmoningai virsta riebalais. Sureguliuokite deginamųjų kalorijų pusiausvyrą ir gali būti, o jei tendencija įgyti papildomų svarų, tai turėtų būti daroma kuo greičiau. Jei moteris nėštumo metu įgijo daugiau kaip 12 kg, o šis svoris išlieka ilgiau nei 6 mėnesius po vaiko gimimo, kyla ilgalaikio nutukimo pavojus.

Problema auga kaip sniego gniūžtė, ir netrukus ji gali patekti į endokrininės sistemos patologijas, kurių negalėsite susidoroti su savimi.

Motyvacija prarasti svorį, tinkamos motyvacijos pavyzdžiai

Ką daryti? Turite kantrybę. Svorio netekimas po gimdymo negali būti greitas. Nėštumas ir gimdymas tapo rimtu psichologiniu ir fiziniu stresu, todėl neturėtumėte pabloginti situacijos. Paprastai po gimdymo svorio mažinimas turėtų būti kiek įmanoma natūralus, iki gramų per savaitę.

prarasti svorio laiką svorio metimo žolė

Jei svorio praradimo procesas yra greitesnis, greičiausiai, organizmas išeikvoja dėl nesubalansuotos mitybos, streso ir hormoninių sutrikimų. Beje, pastarasis stabilizuojasi tik po 2 metų nuo vaiko gimimo.

Kaip prarasti svorį gerai ir greitai

Kaip numesti svorio po gimdymo motinos? Svorio netekimas turėtų būti visapusiškas, privaloma įtraukti fizinius pratimus, pasivaikščioti gryname ore, normalizuoti kasdienę rutiną ir sveiką mitybą. Laikydamiesi visų šių taisyklių, mes neturime pamiršti apie patį organizmą.

Jei, atsižvelgiant į svorio netekimą, atsiranda galvos skausmas, silpnumas, dirglumas, švelnumas ir galvos svaigimas - greičiausiai svorio netekimo procesą lydi sunkios naujovės, ypač dėl mitybos. Jūs negalite padaryti tokių klaidų: dietos svorio netekimui po gimdymo turėtų būti pagrįstos.

prarasti svorio laiką koks yra geriausias riebalus deginantis kokteilis

Pratimai Ne kiekviena jaunoji motina turi pakankamai laiko ir galimybių aplankyti sporto kompleksą ar baseiną, tačiau jūs galite praleisti laiką su savimi ir savo figūra neišeinant iš namų.

Pratimai neturėtų būti pernelyg intensyvūs, ypač jei iššūkis yra prarasti svorį po gimdymo, atliekamas cezario pjūviu. Aktyvius pratimus galima pradėti tik po 8 savaičių po vaiko gimimo. Operatyvinio darbo atveju šis klausimas sprendžiamas individualiai su gydytoju.

Taigi, kitam pratimų rinkiniui reikės sporto kilimėlio. Kadangi daugelis pratimų atliekami gulint, kūno apkrova bus optimali.

Kaip prarasti svorio po gimdymo, pagrindiniai principai

Pirmiausia naudokite. Gulėdamas ant nugaros, kojos atskiriamos ir sulenkiamos keliais. Tada jūs turite pradėti juos lenkti taip, kad keliai susilietų vienas su kitu.

Pakartokite 5 kartus. Pasinaudokite antruoju. Giliai įkvėpkite ir stenkitės, kad pilvo raumenys būtų kuo labiau užsikimšę, ir tada lėtai atleiskite orą iš plaučių. Norėdami iškvėpti per burną, kol baigsis oras plaučiuose, tada pilvo raumenų pagalba turite pabandyti kvėpuoti šiek tiek daugiau deguonies.

Atlikę treniruotę, turite atsipalaiduoti 30 sekundžių ir pakartoti.

Šis pratimas įtrauktas į kvėpavimo gimnastikos kompleksą, kurio pagalba per trumpą laiką galima įsigyti ploną figūrą. Pasinaudokite trečiuoju. Prarasti svorio laiką padėtyje pakelti galvą ir krūtinę įkvėpti, nedarant jokių pastangų su savo rankomis. Rankos turėtų būti palengvintos palei kūną.

Per iškvėpimą reikia pailsėti. Šis pratimas leidžiamas moterims, kurios jau gali eiti į skrandį. Keturi pratimai. Po 2 savaičių po gimdymo galite atlikti tokius pratimus: gulėti ant nugaros, kėldami kojas taip, kad jos būtų statmenos kūnui.

Šioje padėtyje jie turėtų būti užfiksuoti kelias sekundes, po kurių jie gali būti nuleisti ir šiek tiek pailsėti. Pakartokite 5 kartus, palaipsniui didindami apkrovą. Pratimai Penktas.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Nuolatinėje padėtyje, su rankomis apibūdinkite didelius apskritimus, kad dilbio ir rankų raumenų tonusas būtų užkirstas kelias ir neleidžia odai žlugti svorio netekimo fone. Atlikdami visus šiuos paprastus pratimus po gimdymo, galite grąžinti kūną į savo ankstesnę formą ir sustiprinti savo sveikatą. Praktiškai ši rekomendacija atrodo tokia: valgykite subalansuotą mitybą ir judėkite daugiau.

Po gimdymo, ypač jei moteris maitina krūtimi, jūs negalite drastiškai keisti įprastos dietos ir laikytis griežtų mitybos apribojimų.

Būdai prarasti svorį namuose - Svorio netekimas - 2020

Bet jums taip pat nereikia atsipalaiduoti, pateisindami save savo pozicija. Svarbiausia - laikytis šių taisyklių: nevalgykite riebalų, kepti, kenksmingi ir negerkite alkoholinių gėrimų, kurie ne tik apetito, bet ir kenkia vaikui žindymo laikotarpiu.

Ir jūs turėtumėte toliau maitinti krūtimi: kartu su motinos pienu organizmas palaipsniui palieka nėštumo metu moters sukauptą kūno riebalą. Dabar jie bus naudingi vaiko augimui ir vystymuisi. Jei moteris maitina krūtimi, sunkiau prarasti svorio. Visų pirma, jums reikės pagrįstai apriboti save mityboje, vengiant prarasti svorio laiką riebalų ir angliavandenių, kitaip papildomas svoris niekur nebus.

Kaip greitai turėtumėte prarasti svorį?

Antra, dieta turėtų būti derinama su vidutinio sunkumo pratimais, jei po gimimo praėjo daugiau nei 6 savaitės. Ką galite valgyti slaugos mama?

prarasti svorio laiką jokio svorio metimo per 2 savaites

Daugiau daržovių pagrindu pagamintų salotų su mažo riebalų padažu mažo kaloringumo jogurto, grietinės, citrinos sulčių ir alyvuogių aliejaus pavidalu. Mitybos pagrindas turėtų būti žuvys, liesos mėsos, daržovių troškiniai, kefyras, jogurtas ir grūdai.

prarasti svorio laiką dmn svorio metimas llc

Atsargiai galite valgyti vaisius, riešutus, šviežias sultis, atidžiai stebėdami vaiko reakciją. Norėdami numesti svorio po gimdymo ir išlaikyti savo sveikatą bei gerovę, reikia atkreipti dėmesį į šiuos dalykus: Jūs neturėtumėte prarasti svorio per trumpą laiką. Nereikia pradėti numesti svorio nuo pirmųjų dienų po išleidimo iš ligoninės.

Kūnui reikia šiek tiek laiko susidoroti su stresu, užmegzti laktaciją, be to, daugelis fizinių pratimų yra leidžiami gydytojams, pradedant nuo 7-osios vaiko gyvenimo savaitės dėl pavojaus perinealiniams raumenims ir pan.

Bet kokie mitybos apribojimai ir koregavimai turėtų būti laipsniški. Tiek maitinimas, tiek normalizavimas turėtų būti palaipsniui, ypač jei maitinama krūtimi. Jūs negalite prarasti svorio tik mažinant maisto kalorijų kiekį, be jokio fizinio krūvio.

Ir atvirkščiai. Pirmoje situacijoje sunku toleruoti menką mitybą be pratybų. Antroje situacijoje mokymas gali būti beprasmis, nes kūno svoris, nepaisant fizinės apkrovos, ir toliau išaugs nesubalansuotos dietos fone. Nėra nevalgius!