Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Numesti svorio valgyti cukrų. Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų - DELFI Gyvenimas

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas sako, kad maistas — pats geriausias vaistas.

Kuo rečiau valgome, tuo geriau Profesorius atkreipia dėmesį, jog mes visi turime daug įsitikinimų, kuriuos suformuoja tėvai, informavimo priemonės, aplinkiniai. Vienas tokių — manymas, kad kuo daugiau kartų per dieną valgysime, tuo greitesnė taps mūsų medžiagų apykaita.

  • Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.
  • Lab numesti svorio
  • Riebalų deginimo krosnis
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Kas vyksta pavalgius įvairaus maisto? Tam, kad organizmas pradėtų deginti riebalus, turi praeiti nemažai laiko po valgio. Svoris neaugs ir pavyks numesti kilogramų tik tuo atveju, jeigu energijai bus pradėtos naudoti mūsų riebalų atsargos, kurių turime sukaupę. Ar visi saldumynai kenksmingi?

Dar vienas mitas, kurį A.

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio

Unikauskas bando išsklaidyti — bet koks cukrus yra blogas. Nežiūrint į kalorijas, medus yra naudingas, nes jame yra amino rūgščių, fosforo, kalio, mangano Be to, už cukrų yra saldesnis. Tad neteisinga būtų tvirtinti, kad medus yra blogybė.

Kenksmingas — tik perdirbtas cukrus. Numesti svorio valgyti cukrų daro įtaką insulino išsiskyrimui, kas gali nulemti numesti svorio valgyti cukrų atsiradimą, širdies ir kraujagyslių ligas, taip pat kasos vėžį.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto…

O natūralus cukrus gali suteikti naudos. Jei vietoj cukraus naudojate dirbtinius saldiklius, A. Unikauskas pataria tučtuojau atsisakyti šio blogo įpročio. Rafinuotą cukrų keiskite kokosų cukrumi, stevija, datulėmis, medumi.

numesti svorio valgyti cukrų

Papildai neatstos natūralaus maisto Neretai nesubalansuotą mitybą žmonės bando kompensuoti maisto papildais. Didžiąją dalį organizmui reikalingų elementų turime gauti iš natūralaus neperdirbto maisto, kuriame gausu maistinių medžiagų. Mūsų kūnas per daugybę metų yra prisitaikęs virškinti maistą ir gauti iš jo tai, ko mums alvalino svorio metimas. Reikalingi elementai organizmui turi būti atpažįstami. Kai kurie, didelėmis dozėmis vartojami vitaminai ir papildai gali sukelti šalutinį poveikį ir net ligas.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Maistinės medžiagos, gaunamos tiesiai iš maisto, įsisavinamos geriau. Papildai negali atstoti visaverčio maisto, tačiau taip pat klaidinga būtų sakyti, kad jie visiškai neefektyvūs. Skaičiuoti kalorijas ar ne? Nuo seno žmonėms įdiegta tiesa — kiek kalorijų suvalgome, tiek ir turime sudeginti.

Svarbiausia — ne kalorijos, o maisto kokybė, juk šokoladiniame batonėlyje gali būti tiek pat kalorijų, kiek ir brokolyje. Maistine prasme juk tai nėra lygiaverčiai produktai. Pasak A.

numesti svorio valgyti cukrų

Unikausko, vis dar daugybė žmonių mano, kad dėmesį kreipiant tik į suvartotų ir sudegintų kalorijų skaičių galima pasiekti trokštamų rezultatų. Todėl geriausias būdas numesti svorio, pasak A. Unikausko, — sumažinti angliavandenių, ypač perdirbtų kiekį bei įtraukti sveikuosius riebalus į savo racioną.

Norite numesti svorio? Mitybos specialistai pataria daugiau valgyti šių produktų

Taip pat darykite didesnę pertrauką tarp valgymų ir svoris natūraliai kris. Todėl dieną per savaitę gerkite tik vandenį, kas padės ne tik numesti svorio, jaustis geriau, bet ir atjaunėti.

Sotieji riebalai — reikalingi Pastaruoju laikmečiu ypač gajus mitas, jog sotieji riebalai yra kenksmingi sveikatai. Tačiau mokslininkai atskleidė, jog požiūris į mažai riebalų turinčią dietą kaip naudingą sveikatai, yra neteisingas. Kai šeštajame dešimtmetyje paaiškėjo, kad koronarinės širdies ligos kaltininkas — cukrus, faktas buvo nuslėptas ir visa kaltė dėl minėtos ligos tada buvo suversta sotiesiems riebalams.

numesti svorio valgyti cukrų

Nors jie iš tiesų yra naudingi ir būtini organizmo funkcijoms. Jau daugelis žino, kad kenksmingi — hidrinti riebalai. Pastarieji sutrikdo omega riebalų rūgščių balansą, kas sukelia uždegiminius procesus, imunines ligas bei vėžį.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Unikausko teigimu, kepimui tinka kokosų aliejus, taip pat lydytas sviestas. Juos naudodami greičiau numesime svorio, nes šiuose riebaluose esančios rūgščių grandinės padeda skaidyti kitus organizme esančius riebalus. O šaltus patiekalus gardinkite alyvuogių bei kitais nerafinuotais šalto spaudimo aliejais. Verta skaityti!