60 patarimų norintiems numesti svorio (I dalis)

Numesti svorio užkandis

Rinkitės užkandžius, kurie turi daug kalcio ir skaidulų.

Neišgydoma liga atsliūkina tyliai: pradžioje žmogus būna įsitempęs, nervingas   6 Kai kurie tyrimai rodo, kad žmonės lengviau meta svorį, jeigu laikosi sveiko mitybos modelio. Pasak Amerikos širdies asociacijos, maisto atsisakymas siekiant numesti svorio paprastai duoda priešingą rezultatą, nes dažniausiai tai priverčia žmogų persivalgyti. Tačiau kai žmogus numalšina savo alkį sveikatai palankiais užkandžiais, jis yra kur kas mažiau linkęs valgyti nesveikus maisto produktus ir peržengti dienos kalorijų limitą. Kas daro maistą tinkamu svorio netekimui? Norint mesti svorį, kai kurie maisto produktai yra geresni už kitus.

Labai dažnai abiejų šių maistinių medžiagų žmonėms stinga. Taigi, puikus variantas — jogurtaskuris turi daug kalcio, skaidulų, baltymų ir gerųjų bakterijų.

em numesti svorio

Humusas Apeikite užkandžių automatą ir verčiau pasimėgaukite sveikais užkandžiais, kuriuos pasiruošėte namuose. Taip ne tik sutaupysite pinigų, bet ir gausite daugiau maistinių medžiagų.

Vlog'as #23. KĄ AŠ VALGAU PER DIENĄ?

Puikus pavyzdys — pjaustytos daržovės su trupučiu humuso. Avižinė košė ©  Shutterstock nuotr.

gali numesti svorio per 2 savaites

Avižų košė turi sudėtinių angliavandenių, o tai reiškia, kad sotumo jausmą pajusite nesukeldami cukraus kiekio kraujyje. Be to, tai yra puikus skaidulų šaltinis, o daug skaidulų leidžia nepriaugti svorio ar numesti svorio užkandis net atsikratyti. Nors mes apie avižų košę galvojame kaip apie pusryčių patiekalą, tačiau nedidelis dubenėlis šios košės gali kvitova numesti svorio sočiu ir skaniu užkandžiu.

numesti svorio 56 kg

Kad būtų dar patogiau, visada turėkite su savimi pakelį ar du nesaldintos užpilamos avižų košės arba prieš naktį užpilkite avižas užsukamame indelyje. Džiovinti vaisiai ©  Shutterstock nuotr. Džiovinti vaisiai yra sveikas ir patogus nešiotis užkandis.

ar vandenilio peroksidas padeda numesti svorio

Šiame produkte daug sotumo jausmą užtikrinančių skaidulų. Taip pat gausu svarbių vitaminų ir mineralų. Tad rinkitės vaisius be pridėtinio cukraus ar saldiklių, o jeigu džiovintus vaisius derinsite su riešutais, su užkandžiu gausite puikią sveikų angliavandenių ir baltymų pusiausvyrą.

sveiki riebalai, skirti riebalų deginimui