NAUJAUSI KOMENTARAI

Numesti 18 svarų riebalų, praktikuojančių

Chan visuomenės sveikatos mokyklos.

numesti 18 svarų riebalų

Komanda pareiškė, kad Nutukimas turi įtakos mažas pajamas suaugusiems, mažumos, ir moterys didesni skaičiai. Jis taip pat yra vienas iš trijų pagrindinių kontroliuojamų rizikos veiksnių širdies ligos vystymąsi. Kas yra nutukimas?

Skaityti daugiau "Sveikata visose politikos"

Harvardo mokslininkai dalijasi savo gruodžio išvados, kad jie naudojami kūno masės indeksas KMI duomenys renkami iš Elgsenos rizikos veiksnys stebėjimo sistema apklausos ir ir Nacionalinės sveikatos ir mitybos tyrimas Apklausa. Tai buvo dideli tyrimai daugiau nei 6.

numesti 18 svarų riebalų

Buvo nesutarimų per medicinos bendruomenei apie KMI tinkamumą. Kūno masės indeksas yra kūno riebalų priemonė remiantis ūgio ir svorio, kad taikoma suaugusių vyrų ir moterų. Ten yra Prisijungė skaičiuoklė iš Nacionalinio širdies, plautis, ir Kraujo institue kur įvesite savo ūgį pėdomis ir coliais kartu su savo svoriu galima apskaičiuoti savo KMI.

Pavyzdžiui, žmogus, kuris yra 6 pėdų 0 colių, svėrimo svarų turės BMI Stahura pažymi, kad šis skaičiavimas yra kai problema prasideda.

Ar yra 106 svarų riebalų 11 metų merginai, kuri yra 5'4?

Jei norite ieškoti sunkiai baigčių, jums pažvelgti KMI. KMI tarp yra laikomas normaliu. Kiekvienas aukščiau 30 būtų nutukę. Šiame pavyzdyje, asmuo su KMI KMI, nes ji skaičiuoja savo ūgį svorį, yra išskirtys. Svorio metimas 44 metų vyrui esate labai aukštas, Jums gali atrodyti turite didesnę KMI, bet gana sveika. Penki svarų raumenų sveria tas pats, kaip riebalų.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Sakyčiau, raumenų svoris yra sveikiau nei riebalų. Manau, kad tai svarbu daugiau, kur esate vežančių visceralinių riebalų — tai blogiau aplink skrandį nei jūsų kojų ir galinis.

numesti 18 svarų riebalų

Kodėl numesti 18 svarų riebalų kuriose šalies kovoje su kūno masės sritis? Švinas tyrimo autorius, Zach Ward, spręsti, kaip nutukimas paplitimas yra mažesnis kai kuriose valstybėse nei kiti. Manome, kad sunkus nutukimas auga labai sparčiai apie 25 narės.

SMALLER WAIST and LOSE BELLY FAT in 14 Days - Home Workout

Šios valstybės turi išsaugoti savo lėšas, priėmimo ištekliai ruožas toliau. Nutukimo kaina Yra seniai tyrimai matavimo nutukimo poveikį Amerikos sveikatos priežiūros sistemos. Taip pat yra susijęs, kad ši sveikatos epidemija turės įtakos visus Amerikos ekonomikos aspektus.

Nutukimas išlaidos į prarastas produktyvumas ir prarastomis ekonomikos augimo forma kaip prarastas darbo dienomis rezultatas, sumažinti produktyvumą darbe, mirtingumas, ir nuolatinę negalią. Vienas iš efektyviausių ir išlaidų taupymo intervencijų yra apriboti saldintų gėrimų vartojimas.

Jei aš sveriu 170 ir aš 5'6 im i riebalai?

Kai kurios numesti 18 svarų riebalų yra įgyvendinti saldintų gėrimų mokestį. Kuris randame kai kuriose srityse būtų realiai sutaupyti daugiau pinigų, nei kainuoja įgyvendinti. Galėtume sutaupyti tiek daug, jei žmonės valgė sveiką mitybą ir naudojamasi. Kodėl gi ne tegul žmonės žino, kad? Kodėl gi ne priminti žmonėms, kad?

Dėl šio fakto priežasties daugelis žmonių šiais laikais ateina iš formos ir nesveika apie jų maisto pasirinkimą. Faktinis rezultatas kaip numesti riebalus nuo pilvo yra jie gauti riebalų nuolat. Dėl šios priežasties, daug sveikatos bendrovių tapo į svorio netekimas programos sceną, kad pažadas padėti jums numesti svorio. Daugelis jų įvairovė gali net individualus siekiant padėti jums išsiaiškinti, kaip numesti 20 svarų greitai ir nėra sunku. Tai gali skambėti gerai jums, bet galvoti pirma prieš praktikuojančių jų programą.

Ne į būties sudėtinga, bet leidžia jums padaryti savo sprendimus taško, suteikiant Jums informaciją, kad būtų tikri, su savo gyvenimo būdo. Sveika mityba, kad pabrėžia valgyti kruopos, vaisiai, daržovės, neriebus baltymas, mažai riebalų ir be riebalų pieno produktai, ir geriamasis vanduo Taip pat rekomenduojama.

užtikrinti

Atsižvelgdama sveikos mitybos modelį ir reguliarų fizinį aktyvumą, taip pat svarbu, kad ilgalaikės naudos sveikatai ir lėtinių ligų, tokių kaip tipo 2 diabetas ir širdies ligos, tiek ilgalaikis šalutiniams produktams, nutukimo ir sėslaus gyvenimo būdo su prastos sveikatos pasirinkimų. Parašė Michael Arce, Marketingo koordinatorius Bet paskelbtas šioje svetainėje medicininė informacija nėra skirtas kaip informuoto mediku pakaitalas ir jums neturėtų imtis jokių veiksmų prieš konsultuojantis su sveikatos priežiūros specialistas.

Nors viešbutyje dedamos visos pastangos buvo padaryta siekiant suteikti tikslią ir up-to-data informacijos apie širdies Susijusios temos, Prašome prisiminti, kad svetainė nėra pakaitalas gydytojo kompetencija.