Norite sulieknėti? Įpratinkite kūno ląsteles nebekaupti riebalų

Negaliu mesti svorio, kai 45 m

Kai kurioms tam ryžtis reikia didelio įkvėpimo. Pasisemk jo iš moterų, kurių kiekviena numetė po keliasdešimt kilogramų. Perskaičiusi šiuos 29 patarimus iš asmeninės patirties, pajusi didžiulę motyvaciją!

Jos numetė bent po 45 kilogramus ir tau pataria, kaip mesti svorį | divingclub.lt

Shanna Fichera, 28 metų, Kalifornija. Svėrė: kg.

negaliu mesti svorio, kai 45 m svorio metimo organas

Atsikratė: 50 kg 1. Pradėk mažais žingsneliais. Iš pradžių pradėjau labai palengva mankštintis. Praėjus pirmiems dviem mėnesiams kasdien bėgiojau po kai 45 m minučių. Tada krūvį padidinau iki 30 minučių vaikščiojimo arba bėgiojimo per dieną.

Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto… Debesyla.

Kas kelis mėnesius krūvį iš lėto vis didinau. Procesas vyko labai pamažu. Nepasiduok, kai svoris nustoja kritęs. Negali nuleisti rankų. Būk realistė: įvardink žalingus įpročius ir jų atsižadėk.

Tokia mityba tikrai negalėjo skatinti kristi svorį. Todėl tris sočius valgius per dieną pakeičiau šešiomis mažomis maisto porcijomis — dažniausiai valgiau šviežių daržovių salotų su liesa mėsa bei riešutais.

Mesti svorį - tai labai paprasta! Ateina laikas, ir pasidaro baugu užlipti ant svarstyklių.

Ir jokios baltos duonos! Atsikratė: 68 kg. Išsirink patinkantį sveiką patiekalą ir nuolat jį valgyk.

negaliu mesti svorio, kai 45 m tėvas netenka tėvų teisių

Apsistojau negaliu mesti svorio sumuštiniu su kalakutiena, šviesia visadalių grūdų duona ir garstyčiomis. Valgiau tokių sumuštinių kone per kiekvienus pietus ir vakarienę — taip buvau susitelkusi pasiekti tikslą, kad tas patiekalas nė kiek neįkyrėjo. Atsikratė: 47 kg 5. Pradėk nuo vieno nedidelio pokyčio. Po vienos sėkmingos savaitės mečiau sau kitą iššūkį — mažiau vartoti angliavandenių.

Valgiau tik rupių miltų duoną ir tik ruduosius ryžius.

negaliu mesti svorio, kai 45 m laiminga kava numesti svorio

Pasiruošk sveikesnę mėgstamo patiekalo versiją. Sočiau valgyti ruoškis iš anksto.

Paieškos forma

Svėrė: kg Atsikratė: 59 kg 8. Mano naujieji užkandžiai — baltyminiai batonėliai arba baltymų kokteiliai, pistacijos, salierų stiebai su mažesnio riebumo riešutų sviestu ir lieso sūrio lazdelės. Valgyk vertingesnių salotų. Tarkim, anksčiau valgydavau mėsainių, skrudintų bulvyčių, kukurūzų traškučių takųo dabar paprašau salotų be skrudinto batono ir su neriebiu užpilu.

Ruošk maistą namie. Valgau šparaginių pupelių, morkų, salierų, liesos varškės, pistacijų, alyvuogių, neriebaus jogurto, vynuogių ir mandarinų. Dažniausiai negaliu mesti svorio tikrai nesijaučiu. Padvigubink daržovių porciją, jei pavalgiusi nesijauti soti. Jei darbe gali tekti naktinėti, pasiimk užkandžių.

Kaip numesti svorio?

Dabar į darbą nešuosi savo ruošto maisto, kad grįžusi namo nesijausčiau alkana kaip vilkas ir nešveisčiau visko paeiliui. Kartais jais tikrai piktnaudžiaudavau. Dabar renkuosi vandenį, o vaisvandenių atsisakiau. Atsikratė: 67 kg Nelaikyk namuose gundančio maisto.

Gydytojos Valdonės dieta: atsikračius 17 kg sugrįžo jėgos ir jaunystė | divingclub.lt

Dabar jų užsimaniusi esu priversta eiti į parduotuvę. Jei nusprendžiu pasilepinti, stengiuosi apsiriboti tik viena porcija. Per pietų pertrauką pajudėk. Nuolat po ranka turėk užkandžių.

Tokiu būdu nuveju alkį, kad vėliau neprisivalgyčiau be saiko.

Sekite mus:

Valgyk dažniau. Restorane ar kavinėje maistu dalinkis su draugais. Jei valgau viena ir neturiu su kuo pasidalinti patiekalu, pusę jo porcijos iškart sudedu į dėžutę, skirtą maistui išsinešti, ir prisiekiu jo neliesti mažiausiai dvi dienas. Atsikratė: 43 kg Kilok svarmenis, kad numestum svorio. Praėjus maždaug keturiems intensyvių treniruočių mėnesiams, sugebėdavau daryti pritūpimų su kg štanga, o tai yra 11 kg daugiau, nei pati treniruočių pradžioje svėriau.

Nuorodos kopijavimas

Mankštinkis net ir poilsio dienomis. Prisiimk atsakomybę už savo žalingus įpročius.

  • Kaip greitai numesti svorio?
  • Ar barbara jean reba numesti svorio
  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Tai kodėl visų šių jūsų pastangų nevainikuoja keli nukritę kilogramai?
  • Moterų kūno tipai ir svorio metimas
  • Norite sulieknėti?
  • Ss figūra lieknėja
  • Mesti svorį - tai labai paprasta! | Kitas gyvenimas

Mažiausiai kartą per savaitę pakeliui į mokyklą sustodavau prie riestainių kioskelio, užsisakydavau riestainį su sūriu, tada kumpio, kiaušinio ir sūrio sumuštinį, dar vieną paskatino riebalų deginimą su dešra, kiaušiniu ir sūriu — specialiai pirkdavau tris gėrimus, kad pardavėjai manytų, jog perku pusryčių rinkinius trims žmonėms.

Tada sėsdavau į automobilį ir ten viską sušveisdavau. Vadinau tai priklausomybe, tačiau tai buvo tik pasiteisinimas. Tegu mankštinimasis netampa pretekstu prastai maitintis. Maitinkis paprastai. Jei tik įmanoma, stengiuosi vartoti ekologiškus maisto produktus, minimaliai apdirbtą maistą.

Pagrindinis meniu

Maisto prekių parduotuvėje pirk tikslingai. Vengiu vaikštinėti be tikslo po kitus skyrius, nebent ieškočiau tokių specifinių produktų kaip bolivinės balandos ar kitos retesnės kruopos. Ruošk maistą iš anksto. Kartą per savaitę pasilepink.

  1. Numesti svorio vartojant placebą
  2. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Žinoma, darau tai su protu — stengiuosi neperlenkti lazdos ir nenuklysti nuo teisingo kelio. Gerk daug vandens. Tąsydamasi tokį jo kiekį po universiteto teritoriją gal ir kvailai atrodau, bet man nesvarbu. Atsikratė: 63 kg Paleisk muziką, kai neturi noro mankštintis sporto klube. Svarbiausia yra judėti ir deginti kalorijas.

negaliu mesti svorio, kai 45 m jokio svorio metimo per mėnesį

Vaišėms namuose — ne vieta. Kasdien tokio maisto nevalgau, bet retsykiais leidžiu sau juo pasilepinti, tik labai saikingai, nedidelėmis porcijomis.