Įpročio numeris 1. Apie maistą

Mesti svorį be priekaištų

Nuo ko pradėti?

Viskas, ką norėjote, bet niekada nedrįsote paklausti apie tuštinimąsi   37 BENU vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė sako, kad neretai merginos griebiasi griežtų dietų iš neteisingų paskatų — kuo greičiau numesti svorio, rašoma pranešime spaudai. Pasak jos, neatsakingas požiūris į mitybą gali sukelti ir fizinės, ir psichologinės sveikatos problemų. Tokių, su kuriomis ir susidūrė P. Vos 38 kg vienu metu svėrusi P.

Nuoroda nukopijuota aA Pradėkime nuo svarbiausio: lieknėti galima arba greitai, arba ilgam laikui. Žinomas faktas: greitai numesti kilogramai greitai ir sugrįžta.

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Užsibrėžkite realius tikslus: ne mistinius trisdešimt kilogramų iki Naujųjų, o pusantro-du per mėnesį. Užtat užtikrintai. Moteris valgo krevetes Dabar apie dietas. Gera ta dieta, kurios galėsite laikytis jei ne visą gyvenimą, tai bent ilgą laiką. Greitos dietos ir badavimai netinka.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Jie suteikia tik laikinus rezultatus, sulėtina metabolizmą ir dėl to kilogramai grįžta — neretai net daugiau, nei buvo. Tai ką daryti? Atsakome: rinktis taisyklingą mitybą. Rašykite maisto dienoraštį Skamba nuobodžiai, bet tai svarbu.

  • Vaikinui esu per stora - Iki vedybų - Forumas
  • Dienoraščiai » Kaip numesti svorio ir išlaikyti svorį laikantis dietos.

Svarbiausia priežastis, dėl ko priaugame svorio — neteisingi mitybos įpročiai. Kad suprastume, kas ne taip, reikia užsirašinėti viską, kas suvalgyta per dieną, į atskirą sąsiuvinį.

endura masinis svorio kritimas

Ir tai analizuoti. Tyrinėjame parduotuvių asortimentą Prekybos centruose pirkite sąmoningai — tai, ką parsinešite namo, ir suvalgysite.

Kaip greitai numesti svorio? Laba diena, į tai Jums galėtu atsakyti gydytojas dietologas konsultacijos metu. Sirgau hormonine liga, bandau po truputį ją gydyti. Tačiau vis tiek esu priaugusi 27kg ir dėl to jaučiuosi tragiškai, nes svoris pradeda kristi tik tuomet kai beveik nieko nevalgau.

Nepasitikėkite senais įpročiais ir reklama. Skaitykite, kas parašyta etiketėse.

Keičiame įpročius Būtent jie, o ne apsivalgymai per šventes lemia, kiek sveriame. Maisto dienoraštis pasakys, kuria linkme judėti. Tik nesistenkite pakeisti visko iš karto mesti svorį be priekaištų tai palaipsnis procesas. Mažiname riebalų kiekį Taip sumažinsime bendrą meniu kaloringumą.

38 kg ir kelios valandos iki mirties: apie dietų pavojus – iš pirmų lūpų

Riebūs produktai — tai dešros, dešrelės, tortai, pyragėliai, sausainiai, bulvių traškučiai, šokoladas. Ir produktai su paslėptais riebalais.

  • Kaip lieknėti, jeigu nepasižymite stipria valia?
  • Taip pat ir pasiguosti kažkiek, nes jau baigiu iš proto iššeiti nuo visų savo minčių.

Negalima visiškai išbraukti riebalų iš raciono. Norma — g per dieną. Nebadaujame Valgome daugiau daržovių, vaisių ir uogų — pasisotinsime, bet neperdozuosime riebalų ir kalorijų.

Vizualizacija Svarbu aiškiai įsivaizduoti, kaip norite atrodyti. Juk buvo toks metas, kai jums patikdavo savas atvaizdas veidrodyje. Turite fotografijų iš tų laikų. Išsirinkite kelias ir išdėstykite gerai matomose vietose. Azartas Pastebėta, kad azartiškiems žmonėms svorio metimo lažybos gali tapti stipriu stimulu suliesėti.

Naudojame lėkštės modelį Tai efektyvus būdas kontroliuoti produktus meniu. Pusę lėkštės užpildome daržovėmis, ketvirtį — baltyminiu maistu mėsa, žuvis, ankštiniai, kiaušiniaiketvirtį - sudėtiniais angliavandeniais kruopomis, bulvėmis, ryžiais, makaronais, pilnagrūde duona.

Ir viena, apdaila skirtukų svorio kita nemalšina troškulio, užtat cukrus, esantis juose — tai nereikalingos kalorijos.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Per savaitę reikia numesti ne daugiau kaip pusę kilogramo. Kitaip neteksime ne riebalų, o raumenų masės. Ir nereikia visai atsisakyti saldumynų — mokykitės valgyti po nedaug. Tuomet po ilgo susilaikymo nebus persivalgymų.

Veikiame sąmoningai Lieknėti — tai ir psichologinis uždavinys.

riebalų deginimo takų mišinys

Mūsų užduotis — pakeisti visą gyvenimo būdą, ir reikia pasirengti susidurti su tam tikrais nepatogumais. Nereikia bijoti keisti įprastos tvarkos, išeiti iš komforto zonos.

svorio metimo dwts

Daugiau judame! Norint lieknėti, reikia gero tonuso, o tam reikia daug judėti. Paprasčiausias būdas — kuo daugiau vaikščioti.

Vaikinui esu per stora

Galite naudotis žingsnių matuokliu. Eikite pėsčiomis viena stotele daugiau.

ar atliekant svorius deginami riebalai

Kilkite laiptais, o ne liftu. Šios iš mesti svorį be priekaištų smulkmenos labai svarbios lieknėjant. Na, kiek gi galima laikytis dietos?

Dauguma užmeta dietą dar anksčiau. Maistas turi būti skanus. Rinkitės mėgstamus produktus.

kaip padaryti tavo kūną liekną storą

Neverskite savęs valgyti brokolių, jei jų negalite pakęsti. Maisto turi būti užtektinai. Nereikia kilti nuo stalo alkanam ir tikėtis, kad pradžiugins skaičiai ant svarstyklių. Jei visą laiką žarna žarną ryja, nieko gero nebus.

Noriu sulieknėti. Nuo ko pradėti?

Valgykite laiku, maitinkitės 3,4,5 ar 6 kartus per dieną. Leiskite sau pasilepinti. Valgykite su pasimėgavimu. Jokių sąžinės priekaištų ir neapykantos sau. Nuorodos kopijavimas Noriu sulieknėti.

svorio metimo sėkmės istorijos menopauzės metu

Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.