Pagrindiniai svorio metimo principai

Laikini svorio metimo patarimai

Kiek kartų žadėjote nuo pirmadienio laikytis dietos, tačiau jam atėjus toliau maitinotės kaip įpratę? Galbūt nesėkmingo svorio metimo problema — per griežta dieta, kelianti nemalonius pojūčius? Sveikatos specialistai nuolat įspėja, jog griežtos dietos neatneša naudos sveikatai ir suteikia nebent laikinus kūno formų pokyčius bei įspėja — svarbiausia stebėti savo savijautą, sveikai maitintis ir judėti.

Nuorodos kopijavimas

Ketogeninė dieta Visame pasaulyje žaibiškai išpopuliarėjo ketogeninė mityba. Patarimų ir rekomendacijų dėl šio mitybos plano internete gausu, bet ne visi pasitiki ten randama informacija, kuri kartais būna ir prieštaringa. Besilaikančiųjų ketogeninės dietos lėkštė, A. Unikausko teigimu, turėtų atrodyti taip: pusė daržovių, ketvirtadalis baltymų ir ketvirtadalis riebalų.

laikini svorio metimo patarimai

Vėliau, kai organizmas įpranta šitaip maitinantis ir naudoti jūsų vidinius riebalus, riebalų kiekį lėkštėje galima dar sumažinti: lieka baltymai, šiek tiek riebalų ir pusė lėkštės daržovių, kaip skaidulų, vitaminų ir mineralų šaltinis.

Jeigu valgome daug angliavandenių, vadinasi, dalis naudojama energijai, o dalis kepenyse paverčiama riebalais ir kaupiama — taip pučiamės. Laikantis ketogeninės mitybos principų organizmas energijai gauti ima naudoti kaip atsargas sukauptus riebalus, o jų yra labai daug.

Labai veiksmingas būdas, kuris padės tai pasiekti — protarpinis badavimas. Pasak jo, taikant šį mitybos principą paprasčiausiai sutrumpinamas valgymo laikotarpis, užuot tolygiai maitinusis visą dieną: tai gydo kūną ir smegenis, suteikia daugiau energijos, mintis padaro aiškesnes. Pradėję praktikuoti protarpinį badavimą po kelių dienų pajusite, kad jūsų pilvas pasidarė tuštesnis, lengvesnis, nors veidrodyje to dar ir nematysite — vėliau atsiras daugiau energijos, o galiausiai ims keistis ir kūnas, taip sako daktaras.

Vis dėlto pradėjus praktikuoti protarpinį badavimą, organizmas gali pradėti siųsti keletą ne itin malonių signalų.

Tarp tokių pojūčių — galūnių šalimas, plaukų slinkimas, nuotaikų kaita, galvos skausmas, padidėjęs skrandžio rūgštingumas, pykinimas, silpnumas. Vaisių ar daržovių sulčių dieta priskiriama detoksikuojančių dietų grupei. Tiesa, gydytoja dietologė pažymi, jog ši dieta nėra iki galo pagrįsta mediciniškai, todėl ją laikini svorio metimo patarimai patariama ne ilgiau kaip 2—3 dienas. Sulčių dietos metu detoksikuojami kepenys, inkstai, virškinamasis traktas, oda, plaučiai, todėl vyksta įvairių nereikalingų medžiagų pašalinimas.

Cikanavičiūtė sako, jog jeigu nenorite organizmui sukelti šoko, į savo mitybos racioną galite įtraukti skaidulų turinčio maisto, kuris padeda lengviau pasišalinti maistui iš žarnyno ir užtikrina geresnę savijautą.

Tai — kruopos, grūdai, daržovės, vaisiai, sėklos.

Grikių dieta Ši dieta itin griežta. Septynias dienas galima valgyti tik grikius be jokių pagardų taip pat be druskos ir gerti neriebų — 1 proc. Laikini svorio metimo patarimai iš vakaro užpilami verdančiu vandeniu ir brinkinami per naktį.

laikini svorio metimo patarimai

Per parą rekomenduojama suvalgyti tik vieną stiklinę grikių. Valgymo intervalai neribojami, tačiau paskutinį kartą leidžiama valgyti likus 4—5 valandoms iki miego.

Kaip numesti svorio?

Taip pat per dieną būtina išgerti pusantro litro skysčių: vandens, arbatos, bet be cukraus. Unikauskas įspėja, kad prieš laikantis šitos dietos derėtų pasitarti su gydytoju, ar galite sau tai leisti.

laikini svorio metimo patarimai

Iš tikrųjų tai itin griežta monodieta. Dėl druskos trūkumo organizme galite pradėti jausti galvos skausmą ir silpnumą, gali nukristi ir kraujo spaudimas. Didesnė numesto svorio dalis tenka ne kūno masei, o atsikratytam vandeniui. Svoris prarandamas per greitai. Kas man dar nepatinka, kad sakoma, jog valgyti galite tiek kartų per dieną, kiek norite.

Kiekvieną kartą pavalgius mūsų kraujyje padidėja insulino kiekis, t. Visą gyvenimą buvusi liekna, pagimdžiusi tris mylimus vaikus per nėštumą priaugtų kilogramų atsikratyti nebandė, kol trūko kantrybė. Jai tapo sunku nueiti net trumpą atstumą, apsiauti batus, Laura ėmė nebetilpti į jokius drabužius, o kraujospūdis darėsi pavojingas sveikatai.

Todėl geriau saikingai mėgaukitės glitimo turinčiais maisto produktais, kaip ir visu kuo kitu.

Laidos herojė tikina išbandžiusi daug nesėkmingų dietų, o rezultatą pavyko pasiekti tik pradėjus laikytis tam tikrų mitybos principų. Sveikos mitybos specialistė V.

6 blogiausi svorio metimo patarimai

Kurpienė teigia, kad visų svarbiausia yra visai ne dietos, o vertinga mityba. Kurpienės, norint numesti svorio pirmiausia būtina suvokti, kad savo mitybą reikės pakeisti visam laikui. Tačiau kai kurių dalykų tikrai nereikia atsisakyti, užtenka apriboti jų vartojimą.

Ir Laura sako, jog iki šiol kasdien valgo, pavyzdžiui, šokoladą, tik sveikesnį ir po mažiau. Itin svarbu atkreipti dėmesį į maisto kiekį — galima maistą sverti arba rinktis mažesnę lėkštę ir sau pasakyti — valgysiu tik vieną porciją.

Kaip atrodо mano valgymo savaitė po badavimo. Svoris krenta valgant :) Valio

Kurpienė atkreipia dėmesį ir į tai, jog labai svarbu pakankamai miegoti. Laura tikina, kad metant svorį keičiasi ir skonio receptoriai — anksčiau gardūs buvę patiekalai tampa visai nebeskanūs. Kurpienė teigia, kad tai — vienas iš sėkmingo svorio metimo požymių.

  • Deginant pilvo riebalus natūraliai
  • Mažesnis svoris – geresnis gyvenimas? | divingclub.lt
  • Jm riebalų degintojas
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Mažesnis svoris — geresnis gyvenimas?

Anot jos, pradėjus mėgautis nesveiku maistu paaiškėja, kad ne taip ir skanu. Liga yra atskira istorija, o štai savanoriškas nutukimas — žvėris, kurį tikrai galima įveikti.

Kūno ryškinimo niuansai Šiame mitybos patarime pakalbėsime apie kūno ryškinimo niuansus. Anksčiau jau pasakojau apie esminius svorio mažinimo principus, tačiau, šį kartą, panagrinėsime kiek ekstremalesnius mitybos variantus, kurie sėkmingai naudojami mažinant riebalus ir ryškinant kūną. Žodžiu, tai bus lyg svorio mažinimo temų tęsinys, kuriame pažvelgsime į papildomus būdus, duodančius greitesnį ir didesnį efektą. Pirma, kad neklaidinti, noriu pabrėžti, kad čia nekalbėsiu apie priešvaržybinį kultūrizmo ryškinimą ir panašius dalykus, nes ten jau yra atskira ryškinimo dalis ir to tikslas yra padaryti ekstremalią formą labai trumpam periodui.