Lieknėjimas 20 kg per 39 metus - Prevencija

Kreivės lieknėja

Pasaulinio garso ekspertai skelbia revoliuciją mityboje: kaip susigaudyti prieštaringose teorijose   Kodėl nereikėtų badauti B.

svorio netekimas Darlingtonas

Bolotovo metodika remiasi ne drastiškomis priemonėmis ir kraštutinėmis mitybos teorijomis, o fermentų sistema: teigiama, kad fermentų pagalba galima ne tik atsikratyti antsvorio, išspręsti lėtinių skausmų problemą, apsaugoti vaikus nuo dažniausių susirgimų, kreivės lieknėja ir pakovoti su rimtesnėmis ligomis. Jo mokinys J. Šulga taip pat nėra drastiškų mitybos teorijų, ilgų badavimų ir dietų šalininkas, tačiau įsitikinęs, kad norint sveikai maitintis, reikia pastangų.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaip tai pasiekti, yra įvairių būdų, tačiau šiame procese visada svarbią vietą užima ne tik mityba ir fizinis aktyvumas, bet ir psichologinis nusiteikimas. Žinia, emocingi žmonės turi tendenciją valgyti daugiau, kadangi valgant nervų sistema nurimsta.

Taip yra todėl, kad valgymo metu išskiriami fermentai, smegenys užsiima šių kreivės lieknėja apdorojimu ir nervų sistema nurimsta. Būtent todėl labai dažnai žmonės, atsidūrę stresinėje situacijoje, pradeda daug valgyti. Tai būtina suprasti.

Vilnietis Albertas prisipažįsta nepastebėjęs, kaip užsiaugino tiek svorio, kad ėmė sverti kg.

Jei žmogus turi sveiką apetitą, užsimanęs pavalgyti jis gali truputį užkąsti ir jam to užteks. Jurijus Šulga © Asmeninio archyvo nuotr. Tokiais atvejais ji renkasi drastiškus lieknėjimo būdus ir nesunkiai gali susigadinti sveikatą. Visai kas kita, jei nereikalingų kilogramų norima atsikratyti dėl sveikatos. Tuomet reikia nusiteikti ar uogos verčia numesti svorio laiko tarpui — tai užduotis keliems mėnesiams.

Mat kai žmogus badauja, sustiprėja rūgštinė organizmo terpė. Joje iš tiesų sudega riebalai, tačiau lygiai taip pat sudega kreivės lieknėja nepakeičiamos amino rūgštys. Žmogus netenka svorio kartu su neįkainojama statybine medžiaga. Jei norime jas išsaugoti, bet atsikratyti riebalų, reikia lieknėti su protu.

6 paprasti būdai numesti svorio

Pasak J. Šulgos, tai susiję su mąstymu. Dantis mes valome kasdien, kasdien prausiamės po dušu ir atliekame kitus higienos veiksmus, tačiau apie tai, kad privalome kontroliuoti savo svorį, pamirštame. Galvoti, ką valgome, reikia visą gyvenimą, antraip lieknėjimo rezultatas bus trumpalaikis.

Kitaip tariant, lieknėjimas — ne užduotis, o gyvenimo būdas. Žmonėms tai nepatinka, jie pripratę prie šilto, švelnaus, minkšto, saldaus. Už tai ir susimoka. Gyvenime niekas, deja, nevyksta kreivės lieknėja pasekmių. Iš esmės svoris auga todėl, kad mes valgome labai daug angliavandenių turinčių maisto produktų, taip pat labai daug saldumynų. Dažnai sakoma, kreivės lieknėja smegenys maitina cukrumi. Bet iš tiesų ne cukrumi jos minta, o gliukoze, laktoze ir fruktoze.

Visa tai yra vaisiuose, kam reikia valgyti cukrų ir torčiukus? Pasak jo, reikėtų atsisakyti majonezo, rafinuoto aliejaus ir miltinių kepinių su mielėmis, kadangi vis šie produktai — lieknumo priešai. O štai protingas riebalų kiekis netgi naudingas organizmui. Chemikai žino, kad egzistuoja cheminės medžiagos, kurių riebalai paverčiami vandeniu.

Juk kupranugariai ne šiaip sau ant kupros nešioja riebalus. Jie nešasi vandenį — viena riebalų molekulė gali pavirsti į 10 vandens molekulių ir šis vanduo būtent toks, kokio reikia organizmo ląstelėms, tik tokį vandenį organizmas skaido į vandenilį ir deguonį, o ne tą vandenį, kurį mes geriame.

Pastarasis reikalingas skrandžiui, organizmui praplauti ir išvalyti. Tiesa, pasak J. Šulgos, egzistuoja teisingi kreivės lieknėja neteisingi kreivės lieknėja. Pirmieji kaip tik ir susiję su antsvoriu, kadangi dėl jų poveikio organizme prasideda nenormalios reakcijos.

Tai gyvulinės kilmės riebalai, kurių yra mėsoje, kietuosiuose sūriuose, labai riebiame maiste, tačiau žuvyje ir lašiniuose esantys riebalai — gerojo cholesterolio šaltiniai. Geriausias organizmo valymo būdas — ypatinga gira? Nors apie organizmo valymą ir jo būdus egzistuoja daug prieštaringų nuomonių, J. Šulga mano, kad organizmą valyti reikia — ir ne priešokiais, o sistemingai visą gyvenimą. Tikra tiesa, jeigu jos sveikos ir susitvarko su tuo krūviu, kuris joms tenka.

Tačiau, žinant, kaip ir ką mes šiandien valgome, tai mažai tikėtina. Mūsų organizme gali vykti tokie medžiagų apykaitos procesai, kad kepenys neturės laiko užsiimti jokiais valymais.

Be to, su amžiumi visi mūsų organai silpsta, taip pat ir kepenys.

Pavasario nuojauta, arba Atėjo metas sulieknėti (5)

Taigi valyti organizmą reikia ne tik tada, kai jis serga, bet ir kai jis yra sveikas. Tai galima daryti ypatingomis procedūromis, mityba — metodų yra labai daug. Jam priimtinesnė B.

Bolotovo penkių taisyklių sistema, kuri iš esmės remiasi mitybos rekomendacijomis. Pirmoji taisyklė — sumažinti senų ląstelių ir padidinti naujų skaičių.

  1. Numesti svorio nežinodami
  2. Kaip duona su sėlenomis padeda lieknėti - DELFI Gyvenimas

Antroji — šalinti iš organizmo šlakus. Trečioji — ištirpdyti ir pašalinti iš organizmo druskas. Ketvirtoji — sumažinti organizme ligas keliančių bakterijų skaičių. Penktoji — didinti sveikų ląstelių skaičių. Oda — pats didžiausias mūsų organas. Tam tikra prasme tai kepenų tąsa. Taigi ant odos iškilęs pūlinys byloja, kad su savo darbu nesusitvarko kepenys.

Pasak jo, mes organizmui padedame išsivalyti papildydami jį fermentais, kurių daugiausiai galime gauti iš raugintų produktų. Pats B. Bolotovas atrado unikalų girų rauginimo receptą. Tyrinėdamas pieno bakterijų turinčių produktų, pavyzdžiui pasukų, kreivės lieknėja sudėtį, mokslininkas iš kreivės lieknėja nusivylė, kad šie produktai dėl nevisavertės gyvulių mitybos neturi tokios gydomosios galios, kokios galima būtų iš jų tikėtis.

Todėl jis pabandė padauginti pieno bakterijas vaistinių augalų aplinkoje, šiam tikslui panaudodamas ugniažolę. Beje, tai ypatingai nuodingas augalas, tačiau jis sukūrė terpę, kurioje išgyveno tik stiprios pieno bakterijos, todėl jos įgavo ypatingą gydomąjį poveikį.

Spausdinti Lieknėti nesikankinant? Kas gali būti geriau?

Taip gimė gydomosios giros receptas, kuri gali būti gaminama ne tik su ugniažole, bet ir su kaštonais bei kitais augalais. Praktikoje tiek B. Kreivės lieknėja, tiek jo pacientai įsitikino, kad savaičių gydymas tokia gira, visiškai atstato skrandžio ir viso žarnyno gleivinę, išvalo organizmą nuo sunkiųjų metalų, akivaizdžiai stiprina organizmą ir imuninę sistemą. Šių girų paslaptis — rauginimo metu susidaręs platus aminorūgščių rinkinys. Šios rūgštys stimuliuoja antinksčių veiklą, todėl išskiriama daugiau adrenalino ir kitų svarbių hormonų.

Mediko patarimai: kaip lieknėti ir valytis organizmą be drastiškų dietų - DELFI Sveikata

Organizme paskatinamos cheminės reakcijos, kurių metu išsiskiriančios medžiagos ne tik atjaunina kraujagysles, išvalydamos jas nuo druskos pertekliaus, bet ir valo bei jaunina visą organizmą. Sveika mityba pagal B. Bolotovą Mūsų virškinimo sistema — tarsi dviejų dalių variklis. Pirmoje dienos pusėje labiau aktyvus skrandis, vadinasi labiau tinka rūgštinantis maistas — mėsa, žuvis, kiaušiniai, varškė, sūris, kefyras, raugintos daržovės, grybai.

Antroje dienos pusėje aktyvesnė dvylikapirštė žarna, kuriai reikalingas šarminis maistas — šviežios daržovės, įvairios košės, švieži vaisiai. Daržovės ir vaisiai — pagrindinis ląstelienos, kuri aktyvina virškinamojo trakto veiklą, šaltinis.

Skubantiems

Ypač sveikas vaisius, turintis organizmui valomąjį poveikį — mums įprasti obuoliai. Daržoves geriau valgyti šiek tiek pasūdytas arba su grietine.

Taip pat galima pasidaryti tokį padažą: susmulkinti svogūno galvutę, apšlakstyti actu ir pridėti aliejaus. Taip pat labai svarbu valgyti daug raugintų daržovių, kadangi jos papildo mūsų organizmą natūraliais fermentais.

jokio svorio metimo per 6 savaites

Jas pasirauginti labai paprasta namų sąlygomis — daržoves nuplauti, sudėti į indą ir užpilti verdančiu vandeniu, pridėti arbatinius šaukštelius druskos 1 litrui vandens. Ant viršaus uždėti ąžuolo arba serbentų lapų arba krienų, krapų ir prispausti.

Lieknėti pagal asmenybės tipą by Tyto alba - Issuu

Laikyti savaites. Taip raugti galima ne tik kopūstus ir agurkus, bet ir morkas, burokėlius, moliūgus, cukinijas ir pan.

Prievarta kūnui primesti mitybos pokyčiai kenkia sveikatai.

Raugintos daržovės savo sudėtimi panašios į grybus ir jos labai dera su augaliniu aliejumi. Jeigu valgomi gyvulinės kilmės produktai, pirmiausiai reikia valgyti mėsą, kiaušinius, varškę, o tik po to daržoves ar kitokį garnyrą. Vienu metu turėtų būti tik vienos rūšies mėsa ir vienos rūšies riebalai. Mėsą, lašinius, kiaušinius, žuvį patartina valgyti pasūdytą, su prieskoniais, ypač tinka garstyčios, kadangi jos padeda organizmui skaidyti gyvulinius riebalus ir baltymus.

Beje, visiškai atsisakyti mėsos nesiūloma, kadangi tik gyvulinės kilmės produktuose yra kreivės lieknėja kurių nepakeičiamų aminorūgščių, kurios būtinos mūsų organizmui. Ne veltui kai kurie vegetarai savo mitybos racione palieka kiaušinius ir varškę. Prieš šią dieną vakarienei geriausia valgyti košę iš įvairių grūdų, pagardintą kreivės lieknėja. Kreivės lieknėja metu geriamas silpnai mineralizuotas vanduo ne daugiau 0,6 g druskų litrui vandenso kitą dieną geriausia valgyti jūros kopūstus, raugintų kopūstų sriubą, žuvį, raugintus kopūstus, džiovintą baltą duoną, žirnių sriubą.

Kai organizmas vieną dieną negauna maisto, virškinimo fermentai, kurie įprastai virškintų maistą, pradeda virškinti organizme susidariusius nereikalingus darinius ir tokiu būdu jį valo. Nuorodos kopijavimas Mediko patarimai: kaip lieknėti ir valytis organizmą be drastiškų dietų Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.