KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Ko niekada nevalgyti norint numesti svorio, Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Dirbdama modeliu dažnai nežinodavau, ko griebtis, ir krisdavau į kraštutinumus.

  1. Svorio metimo hoover al
  2. Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.

Mano agentas, kuriam padedant gaudavau darbo arba būdavau pakviečiama į atrankas, man nuolat kartojo, kad aš esu per stora, todėl mane kamavo baimė, kad vieną dieną tiesiog nebegausiu podiumo darbo ir įlįsiu į skolas. Paniškai bijodavau, kad ateis tokia diena, kai nebetilpsiu į modeliams skirtus drabužius.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas? - divingclub.lt

Valgyti stengdavausi kuo mažiau, bet nuolat galvodavau apie maistą ir gana dažnai trūkus kantrybei apsirydavau, o tada naktį važiuodavau į visą parą dirbantį fitneso klubą gyvenau Los Andžele, niekada nemiegančiame mieste, kuriame be proto daug konkurencijos ir nuolatinio spaudimo atrodyti geriau, ploniau, gražiau…kur valandą eidavau ant bėgimo takelio, skydelyje stebėdama, kaip lėtai tirpsta kalorijos… Kasdien matuodavau savo apimtis ir daug rūkiau — tai man padėjo kontroliuoti apetitą.

Vėliau metusi rūkyti priaugau svorio ir tada vėl puoliau rūkyti. Iš šalies mano gyvenimas Los Andžele atrodė kaip pasakiškas atvirukas, tačiau viduje iš tikrųjų virė nuolatinė kova. Mane kamuodavo alkis, spuogai ir žema savivertė apie savivertę ir spuogus pakalbėsime kitą kartą. Šį kartą nekantrauju pasidalinti su tavimi savo paslaptimis, kurios man padeda išlaikyti svorį ir nepriaugti nereikalingų kilogramų.

Nuorodos kopijavimas

Kasdien stebiu, kiek angliavandenių turinčio maisto suvalgau per dieną vaisių, saldžių pyragėlių, batono, duonos, makaronų ir pan. Jeigu dar nežinai, kas yra angliavandeniai, būtinai pasidomėk. Prisivalgius angliavandenių turinčio maisto reikia judėti, ko niekada nevalgyti norint numesti svorio atveju angliavandeniai nusėda ant mūsų šlaunų ir pilvo.

vyrų svorio netekimas virš 40 metų ll pupelių lieknėjimo bako kostiumas

Realybėje mano mityba atrodo štai kaip: pirmoje dienos pusėje aš suvalgau vaisių, išgeriu kavos su šokolado gabalėliu, o antros dienos pusėje beveik nevalgau angliavandenių turinčio maisto, cize svorio metimo serijos kalendorius, gal vieną kitą šaukštą ryžių ar keletą kukurūzų trapučių, bet jokių sumuštinių, makaronų, bulvių ar lazanijos.

Jeigu vakare labai noriu ką nors pakramtyti, pasigaminu naminių spragėsių arba suvalgau saujelę riešutų. Mūsų namuose nėra duonos, makaronų, miltų, sausainių, gaiviųjų saldžiųjų gėrimų ar ko niekada nevalgyti norint numesti svorio perdirbtų gaminių.

Būtent toks maistas labiausiai tukina, kalorijų jame daug, jis neigiamai veikia hormonus ir sparčiai mus sendina. Maistas iš tiesų yra labai įdomus dalykas, per jį mes galime pasiekti įvairių tikslų.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Ryte pažiūrėjusi į veidrodį aš žinau, ko reikia mano odai, ir pagal tai pasirenku, ką valgyti. Bėgant dienai taip pat stebiu, ką veikiu ir kiek energijos man reikia.

maksimalus svorio netekimas 3 savaites numesti svorio cheerios

Jeigu žinau, kad nusimato labai sėsli diena, tai nuo pat ryto valgau kuo mažiau angliavandenių turinčio maisto — pusryčiams vietoj košės valgau omletą ir pan.

Visai kitus maisto produktus renkuosi tokiu atveju, jeigu žinau, kad visą dieną bėgiosiu tai šen, tai ten ir man reiks fizinių jėgų.

5 maisto produktai, kurių geriau nevalgyti.

Anksčiau galvojau, kad mitybos principus gali perkąsti tik dietologai, o man reikia tik išsirinkti patinkančią dietą ir jos laikytis, bet laikas parodė, kad tai neveikia, sukelia daug streso, o rezultatų neduoda. Aš daug metų studijavau mitybą ir žinau, kad ilgainiui mes tampame tuo, ką į save sudedame, todėl nuolat domiuosi maistu, skaitau įvairias knygas ir mokausi, kaip atsirinkti produktus, kad būčiau graži, sveika ir jauna.

Kaip greitai numesti svorio?

Taigi nuo šiol kviečiu tave prieš valgant išsiaiškinti, ką maistas, esantis tavo lėkštėje, tau duos šiandien, rytoj ar po penkerių metų. Mano mityba yra mano gyvenimo būdas, kurio laikausi jau daug metų.

svorio prarasti skrajutė natūralus riebalų deginimo priedas

Ji kinta pagal sezoną, mano poreikius ir tikslus, kurių trokštu pasiekti. Aš nesilaikau jokių dietų ir nieko sau nesu uždraudusi. Draudimai visada kelia stresą. Vos tik nusprendžiame sau ką nors uždrausti, įvyksta atvirkštinė reakcija ir mes to dalyko užsimanome dar stipriau.

terminis riebalų deginimo šalutinis poveikis svorio metimo stovykla Misūris

Taigi leidžiu sau viską, bet mažomis porcijomis. Jeigu kartais užsimanau kokio nors labai nesveiko produkto, pvz. Mano kūnas nėra šiukšlių dėžė, todėl jokiu būdu nemetu į ją visko, kas papuola.

Sekite mus:

Tos pačios taisyklės laikausi, kai valgau iš mandagumo. Paragauju, padėkoju už patiekalą, bet laikausi savo sistemos ir nesukišu į save visko vien todėl, kad kitas pasijaustų geriau. Ilgainiui mūsų artimieji ima suprasti mus ir nustoja gaminti patiekalus, kurių mes nevalgome. Anksčiau galvojau, kad sportas man padės numesti svorio, bet tada daug kartų įsitikinau, kad pagreitėjus medžiagų apykaitai padidėja apetitas ir svoris krenta labai lėtai arba išvis stovi vietoje.

Taigi nuo šiol kviečiu tave žiūrėti į sportą kaip į sveikatos ir grožio šaltinį, kuris padeda išlikti sveikai ir energingai, pagerina kraujotaką, sustangrina raumenis… ir daro daug kitų nuostabių dalykų, bet svorį reikia reguliuoti ne sportu, o maistu. Anksčiau darydavau tokią klaidą: valgydavau labai mažai ir dažnai būdavau alkana, bet svoris nekrito ir viskas.