Penki pavojingiausi lieknėjimo metodai - DELFI Gyvenimas

Kūno lieknėjimo režimas

  • Paprastai padaroma šventinė šukuosena VIDEO - Kuo pavojingos dietos, kurios žada didelį numestų kilogramų kiekį per trumpą laiką?
  • Penki pavojingiausi lieknėjimo metodai - DELFI Gyvenimas
  • Xxl riebalų deginimas
  • Monodietos šalininkai kurį laiką rekomenduoja maitintis vienu produktu.
  • Ne paslaptis, daugelis mūsų, tiek moterys, tiek vyrai svajoja apie tai, kaip atsikratyti tų papildomų kilogramų iki tobulos figūros.
  • sporto klubas fankas kaip pagaliau sekmingai numesti svori ilgam geriausias sporto klubas kaune

Niekaip nepavyksta sulieknėti? Autorius: Žmonės.

kūno lieknėjimo režimas

Liekniems žmonėms miego trūkumas ir jo sukeltas stresas organizmui dar mažins svorį, o linkusiems pilnėti miego stygius kaip tik skatina svorio didėjimą. Visos moterys dalyvavo tose pačiuose užsiėmimuose.

Tarp jų buvo vienas ryškus skirtumas: vienos iš jų turėjo galimybę kasnakt miegoti bent po 7 val. Pavojingiausia — eiti miegoti per vėlai Jei nuolat einame miegoti po vidurnakčio, nors mūsų fizinis kūnas pailsi, tačiau psichika neturi galimybės tinkamai atsigauti.

kūno lieknėjimo režimas

Jei einate miegoti po 22—23 val. Šis noras atsiranda, net jei prieš tai valgėte tinkamus pusryčius, pietus ir vakarienę. Po 22 val. Lieknėjimo centro mitybos specialistas teigia, kad jei mes nuvėliname miegą, tai susikuriame iš karto aibę problemų.

Netrukus susisieksime

Čia kelios iš jų: Nekontroliuojame savęs. Kai pradedame užkandžiauti vėlai vakare, dėl dienos nuovargio, streso ir sumažėjusios savikontrolės ypač prie to prisideda valgymas prie TV, kompiuterio ir pan. Todėl dažniausia renkamės netinkamą maistą: saldumynus, duonos gaminius, be to, maisto suvalgome daugiau nei turėtumėme. Kadangi organizmas vakare gauna daug kalorijų, o sunaudoti jų nėra kur, visas vakarinis maistas keliauja į riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Tad vėlyvas ėjimas miegoti ir valgymas vakare smarkiai prisideda prie svorio augimo. Stabdome kūno regeneracijos procesus. Mūsų organizme nakties metu vyksta kūno valymo ir regeneracijos darbai, t. Jei vakare prisivalgome, organizmas priverstas virškinti maistą, o valymo ir kūno regeneracijos darbus nukelti ateičiai.

Sek mūsų naujienas

Praktiškai tai pajuntame, kai po gero pavalgymo vakare pvz. Tai reiškia, jog organizmui sutrukdėme tinkamai pailsėti ir susitvarkyti.

kūno lieknėjimo režimas

Tačiau prasta savijauta iš ryto po valgymo vakare — tik menka smulkmena, tai rodiklis, kad organizmas naktį neturėjo galimybės tinkamai atlikti valymosi ir atsinaujinimo procesų.

Tad vėlai eidami miegoti ir piktnaudžiaudami maistu vakare, turėsime susitaikyti su prasčiau atrodančia oda, silpnesniais plaukais, mažesniais raumenimis ir daugiau riebalų. Kitaip sakant, tokiu būdu spartiname savo organizmo senėjimą.

Niekaip nepavyksta sulieknėti? Dėl to gali būti kaltas jūsų miego režimas | Žmonėdivingclub.lt

Žalingų įpročių ratas. Vėlai einant miegoti ir pavalgius vakare, dažniausiai iš ryto valgyti kūno lieknėjimo režimas organizmas kiek stengiasi apsikuopti iš rytotad dažniausiai pusryčių nesuvalgome. O nesuvalgyti pusryčiai mums programuoja didesnį alkio jausmą ir persivalgymą vakare.

kūno lieknėjimo režimas

Taip užvedame žalingą sveikatai blogų įpročių ratą. Tai ne tik skatina svorio augimą, bet ir žymiai didina riziką susirgti įvairiomis ligomis, ypač kūno lieknėjimo režimas ir kraujotakos sistemos.

kūno lieknėjimo režimas

Vėlai einantiems miegoti gresia psichikos problemos ir išsekimas Pasak kai kurių mokslinių tyrimų taip pat ir ajurvedosmūsų kūnas ilsisi nuo 24 iki 3 val. Jei tuo metu nemiegame, bėgant laikui kenčia mūsų sveikata. Tačiau mūsų psichika ilsisi nuo maždaug 22 iki 24 val.

Jei nuolat einame miegoti po vidurnakčio, nors mūsų fizinis kūnas pailsi, tačiau psichika neturi galimybės tinkamai atsigauti. Taip pat skaitykite: Kaip numesti svorio probleminėse kūno vietose Todėl ilgo naktinėjimo pasekmė — padidėjęs jautrumas aplinkos dirgikliams, nervingumas, net pykčio protrūkiai, koncentracijos stoka, sumažėjusi streso tolerancija, galimos depresinės būklės ir mūsų valios susilpnėjimas.

Kaip per tris savaites atsikratyti kelis metus kaupto antsvorio?

Visi šie neigiami psichikos pokyčiai tiesiogiai veikia mūsų sugebėjimą tinkamai maitintis ir dažnai skatina tiek netinkamo maisto pasirinkimą, tiek persivalgymą. Miego trūkumas, ypač ilgas naktinėjimas, ne tik silpnina mūs sveikatą, mus sparčiau sendina, mažina darbingumą ir proto skaidrumą, bet ir tiesiogiai prisideda prie svorio augimo.