20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų

Kaip natūraliai numesti pilvo svorį, Main navigation

Reziumė: valgydami daugiau baltymų galite numesti svorį bei atsikratyti nepageidaujamų pilvo riebalų.

Dietologai: šis maistas padės atsikratyti riebalų klosčių ant pilvo | divingclub.lt

Cukrus yra skirstomas į 2 kategorijas: Natūraliai atsirandantį — natūraliai maisto produktuose randamą cukrų, pavyzdžiui vaisiuose fruktozė ar piene laktozė. Pridėtinį — maisto produktų ruošimo, apdirbimo ar vartojimo stadijoje įdedamą jokio svorio metimo pirmą savaitę ar sirupą, dažniausiai skoniui gerinti.

  • Svorio netekimas vyresnis amžius
  • Numesti svorio lieknas
  • Kaip mesti svorį aplink riešus

Pridėtinis cukrus turi daug kalorijų bei neturi jokių naudingų maistinių medžiagų. Per gausus pridėtinio cukraus vartojimas — tiesiausias kelias į svorio prieaugį. Mosliniai tyrimai patvirtina, jog daugiau pridėtinio cukraus vartojantys žmonės įprastai turi daugiau pilvo riebalų   37 ,  38 kaip natūraliai numesti pilvo svorį Jeigu fruktozė vartojama gausiai, kepenys gali pradėti versti ją į riebalus.

Šiuo atveju, pilvo riebalai tik didėtų 37 ,  40 ,  Taigi, pridėtinio cukraus ir fruktozės ribojimas — efektyvus būdas pilvo riebalams atsikratyti. Sumažinti pridėtinio cukraus suvartojimą galite tiesiog valgydami daugiau natūralių maisto produktų, tokių kaip daržovės, vaisiai, liesa mėsa ar žuvis.

Reziumė: pridėtinis cukrus yra nesveikas ir gali padidinti pilvo riebalus. Pasistenk valgyti daugiau natūralių maisto produktų — tai natūraliai padės sumažinti pridėtinio cukraus suvartojimą. Ir atvirkščiai — per didelis alkoholio kiekis gali būti žalingas tavo sveikatai bei juosmens linijai.

riebalų deginimo takų mišinys svorio gelio vidpadžiai

Mokslu buvo įrodyta, jog suvartodami per daug alkoholio, galite priversti savo organizmą kaupti pilvo riebalus   44 ,  Su korėjiečiais atliktas mokslinis tyrimas priėjo išvados, jog daugiausiai alkoholio vartojantys žmonės įprastai turi plačiausią liemenį Platus liemuo — vienas iš pagrindinių visceralinių riebalų požymių.

Kitas, su 87 moterimis atliktas tyrimas priėjo išvados, jog vidutinis alkoholio suvartojimas taip pat siejamas su didesniu pilvo riebalų kiekiu   Visgi, būtina pabrėžti, jog šia tema daug mokslinių tyrimų dar nėra.

saugus savaitinis svorio metimas kg nesėkmingi bandymai numesti svorio

Siekiant visiškai patvirtinti alkoholio ir pilvo riebalų sąsają, reikėtų palaukti daugiau mokslinių tyrimų. Reziumė: reguliariai vartodami didelį alkoholio kiekį galite padidinti pilvo riebalus. Pasistenkite alkoholį vartoti saikingai, ar visiškai jo atsisakyti. Trans-riebalai — tai dirbtinės kilmės riebalai, išgaunami pumpuojant vandenilį į augalinį aliejų.

Trans-riebalai ilgai negenda, todėl jie ir naudojami maisto pramonėje apdorotiems maisto produktams gaminti, pavyzdžiui kepiniams ar bulvių traškučiams Moksliniai tyrimai rodo, jog trans-riebalai gali padidinti visceralinių pilvo riebalų kiekį bei sukelti kitų sveikatos problemų 49 ,  Visgi, dėl trans-riebalų jau imtasi tam tikrų priemonių.

Verta paskaityti

Amerikos Maisto ir vaistų administracija FDA jau įspėjo maisto gamintojus, jog nuo metų šie turi palaipsniui išimti trans-riebalus iš maisto produktų arba prašyti specialaus patvirtinimo Reziumė: trans-riebalai yra ypatingai žalingi tavo sveikatai ir yra susiję su pilvo riebalų kaupimusi.

Pasistenk vengti trans-riebalų turinčio maisto. Visgi, daug žmonių miega nepakankamai. Štai kas trečias amerikietis tinkamai neišsimiega Mokslas teigia, jog miego trūkumas gali padidinti pilvo riebalų kaupimosi riziką 54 ,  55 ,  56 ,  Ir atvirkščiai, didindami miego trukmę ar jo kokybę galite sumažinti pilvo riebalus.

Jeigu sunku užmigti ar išmiegoti ilgesnį laiko tarpą, pabandyk prieš miegą atsipalaiduoti ar išbandyk magnį. Pasistenk miegoti bent 7 valandas. Stresas ir nerimas svorio metimo aukštis išsiskirti streso hormonui — kortizoliui Per didelis kortizolio kiekis gali padidinti kaip natūraliai numesti pilvo svorį riebalų kaupimąsi 63 ,  Be to, pastovus stresas gali paskatinti persivalgymą, o tai dar labiau padidina pilvo riebalų problemą Moterų organizmai, ypač tų, kurios natūraliai turi platesnį juosmenį proporcijoje su klubais, įprastai streso metu išskiria dar daugiau kortizolio Štai keli paprasti būdai streso ir nerimo mažinimui: Reguliari fizinė veikla Meditacija Laiko leidimas su draugais ar šeima Reziumė: mokslininkai įrodė, jog nuolatinis stresas siejamas su pilvo riebalų kaupimusi.

Siekdami sumažinti stresą, pasistenkite daugiau mankštintis, išbandykitei jogą, meditaciją ar tiesiog daugiau laiko praleiskite su draugais ir šeima. Probiotikų galite gauti valgydami jų turinčius maisto produktus, plačiau apie tai skaitykite straipsnyje apie probiotikus.

Kita alternatyva — probiotikų maisto papildas. Mokslas teigia, jog tam tikri probiotikai gali padėti numesti svorį ir pilvo riebalus. Probiotikai gali sumažinti riebalų įsisavinimą žarnyne ir atitinkamai padidinti riebalų pasišalinimą iš organizmo Mokslas įrodė, jog tokios bakterijos kaip Lactobacillus fermentum, Lactobacillus amylovorus ir ypač Lactobacillus gasseri gali sumažinti pilvo riebalus 71 ,  72 ,  Pavyzdžiui, buvo atliktas mokslinis tyrimas su sveikų japonų, kurie 12 savaičių vartojo Lactobacillus gasseri bakterijas.

Visgi, nustoję vartoti bakterijas, visus tuos pilvo riebalus susigrąžino per mėnesį Iš kitos pusės, ne visi moksliniai tyrimai teigia, jog probiotikai kaip natūraliai numesti pilvo svorį numesti svorį. Štai keli tyrimai priėjo išvados, jog tam tikri probiotikai, pavyzdžiui Lactobacillus acidophilu, atvirkščiai, gali padidinti svorio prieaugį 74 ,  Probiotikų ir visceralinių riebalų sąryšyje mokslas nėra smarkiai pasistūmėjęs, todėl reikėtų luktelti daugiau tyrimų. Reziumė: probiotikai, ypač Lactobacillus gasseri, gali padėti sumažinti pilvo riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Visgi, visiškam užtikrintumui, reikėtų palaukti daugiau mokslinių tyrimų. Protarpinis badavimas — tai valgymo modelis, nusakantis kada reikia valgyti, o kada pasninkauti. Skirtingai nei dietos, protarpinis badavimas neapsiriboja tam tikrų maisto produktų atsistatymu. Protarpinio badavimo metu akcentuojamas valgymo laikas.

  • Numesti svorio hcc
  • Riebalų praradimas stende
  • Prieiti prie riebalų deginimo barų

Protarpinio badavimo veikimo principas yra toks, jog suvalgoma mažiau patiekalų ir atitinkamai suvartojama mažiau kalorijų. Mokslas patvirtina, jog protarpinis badavimas gali padėti sumažinti pilvo riebalus 76 ,  Reziumė: protarpinis badavimas — tai valgymo strategija, galinti sumažinti pilvo riebalus.

20 veiksmingų, moksliškai pagrįstų būdų, kaip atsikratyti pilvo riebalų - DELFI Sveikata

Visgi, šiame straipsnyje sužinojai net 11 veiksmingų ir mokslu pagrįstų būdų kovai su pilvo riebalais. Išbandyk sau priimtiniausias strategijas ir turėtum pastebėti teigiamą rezultatą. Pasirūpink savo sveikata!

numesti svorio dabar paklauskite manęs, kaip logotipas kaip numesti svorio gerai virti

Turi klausimų? Drąsiai klausk komentaruose!

liekna tinktūra svorio metimo visuomenė

Gali pasidalinti savo gyvenimiška patirtimi? Brūkštelk komentarą, nesidrovėk!