Svorio metimas ar riebalų deginimas? | divingclub.lt

Deginti sėdmenų riebalus, Grakštumo menė : Vibra Activ

Bet kas geriau: mesti visas jėgas į riebalų deginimą ar bandyti tobulinti raumenų reljefą? Jei sulieknėsite, bet nesuformuosite raumenų reljefo, jūsų pastangų niekas neįvertins.

Lyg ir logiška — bet eiti teisingu keliu neretai trukdo įsisenėję mitai.

58 svarų svorio metimas

Norint sulieknėti, tinka aerobika, vandens aerobika, kalanetika, o į treniruoklių salę eiti kol kas anksti. Lieknėjimas priklauso ne nuo treniruotės pavadinimo, o nuo pulso dažnio užsiėmimo metu. Jei jūsų pulso dažnis dūžių per minutę, tai jau ištvermės pratimai. Būtent jie padeda deginti deginti sėdmenų riebalus.

riebalų deginimo estetika

Kai pulsas padažnėja iki dūžių — tai jau jėgos treniruotė, kuri leidžia auginti raumenis. Pulsas gali patankėti ir plaukiojant baseine, ir atliekant aerobinius pratimus. Kuo rečiau sportuosite, tuo tankiau plaks jūsų širdis. Jei aerobikoje dūstate, burna gaudote orą, galvoje lyg kala, kūnu srūva prakaitas, kojos pinasi — apie jokį riebalų tdd numesti svorio čia negali būti nė kalbos, jūs treniruojate jėgą ir ne pačiu geriausiu širdžiai būdu.

lieknėjantys lietpalčiai

Ieškokite ramesnių užsiėmimų arba pradėkite bėgioti — bėgiodami galėsite kontroliuoti savo pačių tempą. Treniruokliai nepadeda lieknėti.

Grakštumo menė : Vibra Activ

Ir vėl klaida. Pirma, treniruoklių būna įvairių. Pavyzdžiui, kardiotreniruokliai — bėgimo takelis, dviratis — suteikia organizmui tokias pat apkrovas, kaip ir aerobika.

svorio metimas ir hbp

Antra, tai, ką dauguma mūsų daro ant vadinamųjų jėgos treniruoklių su blokeliais, svarmenimis ir trosaisį tikrą jėgos treniruotę nepanašu. Kad patankintumėte pulsą iki ir daugiau dūžių per minutę, reikia daugiau apkrovos, su kuria pratimą galėtumėte pakartoti ne daugiau kaip 10 geriausia kartų per sesiją. Paprastai pradedama nuo pusės savo kūno svorio pečiams ir krūtinei, ir nuo viso savo svorio — kojoms ir nugarai. Tokia sunki treniruotė tęsiasi ne daugiau kaip 40 minučių.

Jūs taip pavargsite, kad vargu ar norėsite dar ką nors kilnoti.

Main navigation

O tipinis sporto klubo užsiėmimas treniruoklių salėje — pusantros arba dvi valandos kilnojant nesunkius svarmenis, su pakartojimų per sesiją ir trumpa pertrauka tarp sesijų — tai deginti sėdmenų riebalus intervalinė treniruotė, kuria raumenys neauginami, o tiesiog stiprinami ir — dėmesio!

Ypatingos jėgos ir pastebimo raumenų padidėjimo po tokių treniruočių nesitikėkite. Vos tik pradedu treniruotis, man ima augti.

Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius. Susiję straipsniai Gydytojas Barkauskas pabrėžė grubią klaidą, daromą ryte: tai pats blogiausias dalykas   50 Nors sumažinti kūno riebalų kiekį vienoje konkrečioje vietoje nėra įmanoma, bendro kūno riebalų kiekio sumažinimas ir sėdmenų raumenų tonizavimas gali padėti suformuoti liesesnius ir dailesnės formos sėdmenis. Sportas Išmėginkite šias sporto rūšis — jos padės numesti svorio nuo sėdmenų ir tonizuos sėdmenų bei šlaunų raumenis. Bėgimas Bėgimas yra puikus variantas norintiems numesti svorio nuo viso kūno. Bėgimas tonizuoja kojų ir sėdmenų raumenis, tad šlaunys ir sėdmenys įgyja dailesnę formą.

Nenoriu turėti raumeningos figūros! O kas atsitinka su jumis? Kol jūsų gyvenimo būdas daugiau sėdimas, raumenys palaipsniui atrofuojasi.

galutiniai atstatyti svorio metimo rezultatai

Jūs ateinate į klubą, juos apkraunate, ir jiems reikia kiek padidėti, kad įveiktų apkrovas. Per pirmuosius mėnesius didieji raumenys pirmiausia šlaunų priekyje gali padidėti cm.

Bet jei sportuodami atsikratysite ir nereikalingų riebalų, šlaunys nepadidės, tik taps stangresnės. Užtat po šio laiko tarpo jums teks gerokai paprakaituoti, jei norėsite toliau auginti raumenis.

Raumenų auginimas ir riebalų deginimas

Moterų raumenys auga kur kas lėčiau nei vyrų — toks jau hormonų poveikis. Kai kurios damos dėl treniruočių tampa kone dvigubai stipresnės, o jų raumenų apimtis praktiškai nesikeičia. Nesitreniruodami trisdešimtmečiai per 10 metų praras apie 2,5 kg raumenų masės.

Dėl to dingsta krūtinės ir sėdmenų apvalumai, prastėja laikysena — apskritai daugėja senatvės požymių. Deginti sėdmenų riebalus, kad galite atitolinti šias nemalonias permainas. Namie treniruoti raumenis labai sunku. Nieko panašaus — deginti sėdmenų riebalus jūs visada galite disponuoti savojo kūno svoriu.

Pabandykite maksimaliai sukoncentruoti dėmesį ties tais raumenimis, kurie labiausiai reikalauja dėmesio. Jei tai kojos ar sėdmenys — mokykitės pritūpti ant vienos kojos iš pradžių atsiremdami į kėdę ar sieną ; jei tai krūtinė, rankos, nugara — darykite atsispaudimus nuo grindų kai pasirodys per lengva, padėkite po rankomis knygas. O jei pakabinsite ant sienos skersinį arba darydami atsispaudimus ant nugaros pasodinsite vaiką, jūsų sudėjimo pavydės net sportininkai profesionalai.

Kad atsikratytume riebalų nuo probleminių zonų, reikia daryti specialius pratimus.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Kaip jau žinote, norint atsikratyti riebalų, reikia paspartinti pulsą iki maždaug dūžių. Ar to pasieksite ėjimu, ar begaliniais mosikavimais — nesvarbu. Kitas reikalas, kad specialūs jėgos pratimai, kai pulsas patankėja iki ir daugiau, padeda keisti figūros proporcijas — pavyzdžiui, paplatinti pečius ir padidinti krūtinę taip, kad klubai neatrodytų neproporcingai platūs.

Reikia iš pradžių sublogti, o paskui auginti raumenis.

Kur kreiptis?

Geriausia tai daryti vienu metu, nes kol lieknėsite, iš raumenų visai nieko neliks. Pavyzdžiui, vienomis dienomis vaikštote į jėgos treniruotes, kitomis — į riebalų deginimo.

Arba renkatės treniruotes, kuriose šie du tipai suderinami: tai grupiniai užsiėmimai su nedidele iki 30 kg štanga, svarmenimis ir panašiais dalykais. Tik nepamirškite taisyklingos mitybos, kitaip iš treniruočių nebus jokios naudos. Svarmenys reikalingi visiems. Jėgos treniruokliuose raumenys dirba atskirai: viename kojos, kitame nugara… Kam gaišti tiek laiko? Po treniruotės viską turi skaudėti. Profesionaliame sporte — galbūt.

Reader Interactions

Bet jei sportuojate tik dėl savo sveikatos, po treniruotės turite jausti tik malonų nuovargį ir lengvą raumenų įtempimą. Nuo jėgos treniruočių galima priaugti svorio. O štai čia deginti sėdmenų riebalus. Orientuokitės ne pagal svarstykles, bet pagal savo kūno apimtis ir vaizdą veidrodyje.

Būna ir taip, kad per pirmąsias sportavimo savaites padidėja ir svoris, ir apimtys. Taip atsitinka dėl to, kad raumenys jau pradėjo augti, o riebalai dar nesudegė. Galbūt pernelyg susižavėjote jėgos treniruotėmis. O gal per daug valgote ir riebalai nenori trauktis iš pamėgtų vietų? Raumenys prieš celiulitą Jei tik laikysitės dietos, bet netreniruosite raumenų, celiulitas ne tik nedings, bet ir dar padidės. Toks amerikiečių mokslininkų atradimas.

Jie stebėjo 29 moteris, lieknėjusias su mažo kaloringumo dieta.

Užsisakykite naujienlaiškį

Damoms, kentusioms nuo itin didelio nutukimo, celiulito požymių sumažėjo. O štai nelabai apkūnios moterys, riebalų degintojas Saudo Arabija kovojo su paskutiniais likusiais kilogramų, ėmė atrodyti žymiai blogiau: prarado ne tik daug riebalų, bet ir jų oda nukaro, ryškiau pasimatė celiulitas. Jėgos treniruotės saugo mus nuo…. Bet kokiame amžiuje treniruotės priverčia kaulus kaupti kalcį ir kitus mineralus, o ne jų netekti.

Tik raumenys gali gauti energijos iš riebalų, kituose organuose tam nėra specialių fermentų. Treniruoti raumenys degina riebalus visą parą. Įrodyta, kad treniruotės padidina jautrumą insulinui, todėl fitnesas rekomenduojamas net tiems, kurie jau susirgę šia liga.

Pacientui Riebalų kaupimasis probleminėse zonose — kas tai lemia? Riebalų raukšlės, susimetančios ties suknelės kraštais, siluetą darkantis pūpsantis pilvas, neproporcingai atsikišę klubai — visa tai didelės dalies moterų kasdienybės detalės, tą kasdienybę nemenkai apkartinančios. Dažnai dėl esamos padėties kaltinama vien mityba ar nepakankamas fizinis aktyvumas, tačiau praktika rodo — šalia to egzistuoja ir kitos, į galvą nė neateinančios, riebalų kaupimosi skirtingose kūno zonose priežastys. Riebalai ant rankų Riebalų kaupimosi ant rankų, konkrečiai — ant žąstų, priežastys gali būti kelios.

Po taisyklingos treniruotės kraujospūdis sunormalėja. Ištreniruoti pilvo preso raumenys ir vidiniai pilvo raumenys — idealios peristaltikos garantija.