Vieną mėnesį bandžiau protarpinį badavimą. Štai kas atsitiko.

Bandant numesti svorio išsipūtęs. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Antsvorio problema atsirado jau seniai, todėl per trumpą laiką jos pašalinti nepavyks. Dėl per didelio svorio mūsų išvaizda ne tik nepatraukli ir nepakeliama, bet ir kelia rimtų sveikatos problemų. Beveik visi supranta, kad kovoti su antsvoriu tiesiog būtina, tačiau ne visi imasi ryžtingų priemonių, nes trūksta tinkamos motyvacijos. Galų gale, nuolat stebėkite savo mitybą, eikite į treniruotes, vadovaukitės sveika gyvensena - tai taip nuobodu, neįdomu, o svarbiausia neįprasta, todėl sunku.

Tai taip pat sudėtinga, nes nematote greito visų šių veiksmų rezultatų. Ir jei jūsų gyvenime niekada nebuvo sėkmingos numesti svorio ar buvote laikydamiesi dietų, tačiau nesėkmingai, sąmoningas nesėkmės tikėjimasis pasąmonėje yra tikimasi.

Ši situacija yra labai natūrali, nes tai yra apsauginė smegenų reakcija, siekiant taupyti energiją ir išteklius. Sutikite, sunku priversti save ką nors padaryti, jei rezultate nėra visiško tikrumo. Ar apskritai reikia numesti svorio?

Pragaištinga liga įtraukė lietuvę į 10 metų trukusį pragarą

Prieš pradėdami kankinti savo kūną visomis dietomis ir padidėjusiu fiziniu aktyvumu, turite suprasti, bet ar tikrai reikia numesti svorio? Norėdami tai padaryti, turite įsiklausyti į sveiką protą, taip pat naudotis optimaliausio svorio apskaičiavimo metodika.

Du kilogramai perteklinio svorio nėra priežastis ilgai kovoti su svoriu. Be to, tai gali būti laikinas reiškinys, nes ne paslaptis, kad žiemą kūnas priauga kelių kilogramų, o pavasarį ir vasarą jų atsikrato. Bet jei turite penkis ar daugiau papildomų svarų, numesti svorio yra tiesiog būtina. Papildomi kilogramai ne tik palaipsniui lemia rimtų ligų vystymąsi, bet ir neigiamai veikia psichologinį komfortą. Dėl to po mėnesio, dviejų ar net šešių mėnesių pokyčių nepastebima.

Kokia to priežastis? Motyvacija yra pagrindinis sėkmės veiksnys! Priversti mesti svorį tik vienomis valios pastangomis, toli gražu ne visiems pasiseka. Bet dažniausiai vienos valios jėgos nepakanka.

Ir tokiu būdu motyvacija dažnai būna. Tinkama motyvacija leis priversti save mesti svorį ir išlaikyti idealų svorį visą gyvenimą.

Dėl to svorio praradimo procesas turėtų būti jūsų bandant numesti svorio išsipūtęs. Paprastai dauguma moterų, norinčių sulieknėti, tai motyvuoja susirūpindamos savo sveikata ir noru tapti patrauklios savo ir aplinkinių akyse.

Kas yra protarpinis badavimas?

Labai svarbu sutelkti dėmesį į šių tikslų įgyvendinimą. Norėdami tai padaryti, galite pasiimti ir užrašyti ant popieriaus viską, ką galite padaryti praradę svorį naujas atviras maudymosi kostiumėlis, sandarūs marškinėliai ir džinsai, žaidimai su vaikais, žygiai ir pan. Arba įsivaizduokite jos vyro veido išraišką, kai pro šalį eina liekna mergina.

O kiek sveikatos problemų paprasčiausiai išnyks? O koks bus aplinkinių žmonių požiūris į jus po jūsų pertvarkos? Ar nenorite patraukti žavių žvilgsnių į save? O madingi drabužiai? Galų gale daugelis turėjo pirkti ne tai, kas jiems patiko, o kas atsirado? Turite pripažinti, kad visa tai yra veiksminga motyvacija kovoti su antsvoriu, nei nenaudingi kasdieniai juosmens ir pilvo bandant numesti svorio išsipūtęs. Paverskite lieknėjimą malonumu.

Vienas iš svarbių efektyvaus svorio metimo taškų yra teigiamas požiūris. Nebūtina priversti savęs numesti svorio! Kas sakė, kad tai turėtų būti padaryta iš viso?

Štai kas nutiko, kai mėnesį bandžiau protarpiais nevalgius

Juk anksčiau ar vėliau vis tiek vyraus vidinis pasipriešinimas. Geriau suprasti esamą situaciją ir suprasti, kad jei sėdi ir nieko nedarai, tik padidėja riebalai.

Šiuo metu reikia ryžtingų veiksmų! Nereikia tikėtis greito rezultato, ypač jei priaugai svorio per mėnesį ar net metus. Viskas, ko galite tikėtis, yra stabilūs du ar trys kilogramai per mėnesį.

Lieknėjimo sėkmės istorija

Ši parinktis nekenkia kūnui ir neturi įtakos medžiagų apykaitai. Svorio metimą būtina vertinti kaip malonumo ir teigiamų emocijų šaltinį. Plaukėme baseine apie valandą, užlipome ant svarstyklių, kurios parodė nedidelį svorio kritimą - puiki žinia! Jei savaitę laikėtės dietos, o svorio rodyklė vis dar yra toje pačioje vietoje - nesvarbu, ji vis tiek nebus blogesnė, tik geresnė!

Į ką turėtum atkreipti dėmesį

Jei esate nusiteikęs sulieknėti, neturėtumėte sau leisti nuolaidų, net jei viskas pavargo. Būtinai susiraskite draugų, kurie sėkmingai numetė svorio. Bus apie ką kalbėti. Būtinai užsiregistruokite į asmeninius mokymus, kurie suteiks papildomą energijos postūmį sėkmei.

Praskieskite savo aktyvų gyvenimo būdą. Žinoma, sunku pakeisti savo blogus įpročius į sveikus. Daugeliui problema, kaip priversti save mesti svorį, yra pagrįsta būtent baime dėl galimų gyvenimo pokyčių. Palaipsniui jūs patys pradėsite rinktis lengvas ir sveikas salotas, o ne sumuštinius ir gruzdintas bulvytes, o ne praleisite laisvalaikį ant sofos priešais televizorių, o eikite su draugais ar užsiimkite aktyviu sportu slidinėjimas, tenisas, plaukimas, joga, bėgimas.

Būtinai apsilankykite fitneso centre kelis kartus per savaitę. Tiesą sakant, labai lengva į savo gyvenimo būdą kaip natūraliai numesti pilvo svorį įvairovę, kuria galėsite džiaugtis.

Šiandien bėgimas, rytoj kažkas kitas, beje, kokybiškas seksas taip pat prisideda prie gražios figūros formavimosi. Turite problemų atsisakyti skanaus maisto? Bandant numesti svorio išsipūtęs jūs galite skaniai valgyti nenaudodami kenksmingų produktų!

Iki šiol buvo sukurta daugybė receptų, kurių naudojimas ne tik naudingas sveikatai, bet ir prisideda prie aktyvaus svorio metimo.

Kaip priversti save mesti svorį, jei namuose nėra valios. Noriu numesti svorio, tačiau nėra valios

Norėdami numesti svorio, atlikite malonią procedūrą. Mesti svorį nuo nuobodaus ir monotoniško proceso galima paversti begaliniu malonių emocijų priėmimu.

pašalinkite visas riebalų ląsteles svorio metimas sergant

Apsilankymas saunoje, maudymasis eteriniais aliejais, dušas su šveitikliu ar anticeliulitiniu masažu, anticeliulitinio masažo kursai - šios malonios procedūros ne tik apkraus jus teigiamomis emocijomis, bet ir veiksmingai padės numesti svorio.

Įsivaizduokite ir kūrybiškai artėkite prie šio proceso. Stebėkite savo rezultatus. Labai svarbus momentas kovoje su papildomais svarais yra pasiektų rezultatų stebėjimas.

Tai būtina norint pamatyti ir žinoti apie vykstančias mūsų kūno metamorfozes. Jei nematome tikslingos veiklos rezultatų, negalime džiaugtis procesu, todėl tikslas pradeda blėsti. Dienoraštis gali padėti sekti rezultatus, veikiau tinklaraštis apie svorio metimą.

hiperdegimo riebalų degintojas kaip 5o numesti svorio

Svetainėje rasite daug virtualių bendraminčių, kurie pasidalins savo pasiekimais ir paslaptimis, kaip priversti save numesti svorio, taip pat padrąsins, o tai nėra paskutinė vertybė šiuo sunkiu dalyku. Norint pradėti svorio metimo procesą, reikia jūsų ryžtingų veiksmų. Sumažinkite miltų, saldaus, riebaus maisto kiekį savo racione, atsisakykite maisto nakčiai, pradėkite mankštintis, pasivaikščiokite gryname ore ir kt.

Kiekvienas sudaro savo veiksmų sąrašą, tačiau visų suvienijimas bus per didelis susikaupimas ties tuo, kad priversti save mesti svorį yra labai sunku. Pakeiskite požiūrį į procesą, pradėkite galvoti apie svorio metimą, kaip apie realiai pasiekiamą tikslą, tada sėkmė garantuojama. Reikėtų pažymėti visus tuos pačius svorio metimo proceso momentus, kuriuose jūs turite priversti save: jei numetate svorio, negalite nusipirkti ir laikyti namuose gėrybių; reguliariai lankytis fitneso centre; valgykite penkis — šešis kartus per dieną nedidelėmis sveiko maisto porcijomis.

Iš mamos burbuliuko – į grakščią gražuolę

Pastarasis yra turbūt pats sunkiausias. Tačiau sunkumų kyla ne įgyvendinant, o nepamirštant to padaryti. Jei norite maudytis vyrų akyse, susiraukite žavingus žvilgsnius ir žiedus nuo kitų šypsenų - numesti svorio! Tai suteiks jums stiprybės, suteiks pasitikėjimo savimi, o jūsų gyvenimas taps išbaigtas, harmoningas ir įvairus. Savimeilė yra raktas į sėkmę kelyje į tobulą figūrą. O, kaip dažnai moterys ir mergaitės taria šią liūdnai pagarsėjusią frazę: 90 - 60 - Kaip skamba rašyba lūpose, neatitinkančiose šių parametrų.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Smegenys pradeda virti iš pykčio prieš save, todėl netobulos, antsvorio turinčios, mažai žmonių domisi. Ir tai nėra visas sąrašas pačių užaugintų kompleksų, išsipūtusių damų. Nuo savęs bandant numesti svorio išsipūtęs problemos daugėja, o trumpalaikiai protrūkiai tampa geresni - eikite į dietą, laikykitės gero gyvenimo būdo, sportuokite - ištirpkite kaip pavasario sniegas.

Tokios kančios patiriamos ne tik moterys. Vyrai taip pat turi kovoti dėl savo vietos po saule.

Leiskite man pradėti sakydamas, kad mano mėgstamiausias dienos valgis yra pusryčiai. Ryte jis suteikia energijos ir paruošia kitą dieną. Net kai baigsiu pusryčiauti, laukiu pietų. Aš mėgstu valgyti.

Nuostoliai ir palyginimai su labiau įtemptais, atletiškais moterų širdžių užkariautojais joms yra labai nemalonūs. Asmeninis nepasitenkinimas raudona gija eina per visą būtį.

Iš čia - bloga nuotaika, gyvenimo tikslingumo sumažėjimas, individualumo praradimas ir jų vieta visuomenėje. Nereikia kalbėti apie daugybę sveikatos problemų. Antsvoris neigiamai veikia intymų porų gyvenimą. Moterims sunku pastoti ir susilaukti sveiko kūdikio.

Kartu pasireiškiančios kliūtys normaliam gyvenimui - vaikščiojimo sunkumai, kojų ir apatinės nugaros dalies skausmai, širdies ir virškinimo sistemos problemos, dusulys ir gausus prakaitavimas.

Viskas liūdna. Bet už kiekvieną blogą galite rasti bent tris kartus daugiau - gero. Jums tiesiog reikia teigiamai pažvelgti į problemą ir pradėti su ja kovoti padidėjusį užsidegimą. Kantrybė ir darbas sušlifuos viską - patarlę, kuri geriausiai taikoma būtent tokiais atvejais. Dažnai girdi: laikiausi dietos, bet laužiau, negalėjau atsispirti ir suvalgiau pyragą. Arba dar vienas toks dalykas, tiesiog puikus, kuris tapo anekdotiniu slengu: paskutinį kartą palepinsiu save mėgstamu patiekalu, o rytoj eisiu į dietą.

Ir štai rytoj, ne mėnesiai, o metai kaupiasi.

Nuorodos kopijavimas

Kiekvieną kartą yra svarių priežasčių: pasidžiaugti puikia mintimi numesti svorio - atidėti jos įgyvendinimą neribotam laikui. Kas tokiu atveju būtų efektyvesnis: žmogaus valios jėga ar motyvacija veikti? Kalbant apie pirmąjį, reikia pasakyti apie stiprią psichologiškai ir emociškai subalansuotą asmenybę, žmogų, kuris moka išsižadėti savęs, suspausti savo valią į kumštį, sukramtydamas dantis, pasiekti savo tikslą.

Ko gero, tokios savybės labiau tinka vyriškajai pusei, nes jos yra išlaisvintos nuo nereikalingų moteriai būdingų emocijų, abejonių, nuolaidų, užuojautos, kintamumo. Būtent sukha dhaniya norint numesti svorio, kad moteris yra moteris iš prigimties, ji tampa labiau pažeidžiama.

kūno lieknėjimas, bet neprarasti svorio sveiki gėrimai, skirti riebalų nuostoliams

Tačiau būtent ji, kaip fakelas, dažniau mirga siekių keistis, tapti geresniems, įgyti naujos patirties ugnimi. Tik tinkama moters motyvacija gali kompensuoti vyro valios ir ištvermės trūkumą, suteikdama galingą jėgos ir energijos krūvį įgyvendinant tai, kas buvo suplanuota. Šiuo metu svarbiausia yra pasirinkti tinkamą taikinį. Neilgai kažkaip - artėja vasara ir man reikės eiti į paplūdimį.