Norite numesti svorio - keiskite gyvenimo būdą - DELFI Gyvenimas

Ar praleidimas priverčia numesti svorio

Visa bėda tai, kad siekdamos greito rezultato, jūs galite prarasti sveiką veido spalvą, jums gali pradėti slinkti plaukai ar net kristi dantys.

ar praleidimas priverčia numesti svorio

Geriau susiraskite porą smagių sportinių batelių, nusipirkite madingą sportinį kostiumą ir - pirmyn į parką. Jeigu leidžia oro sąlygos, galite pradėti nuo važinėjimosi dviračiu ar lengvo bėgiojimo ristele ir žinoma - ėjimo — pačios pigiausios sporto šakos, kuri reikalauja skirti nedaug laiko ir nereikalauja įsigyti brangių priemonių.

Prisiminkite: vidutiniškai nueidami 1 kilometrą per 10 min, jūs sudeginate 6 kilokalorijas per minutę.

ar praleidimas priverčia numesti svorio

Kaip pasirinkti tinkamiausią distanciją pagal savo fizinį pajėgumą? Vaikščioti po stadioną tikriausiai nebus labai įdomu, eiti judriu keliu — nenaudinga. Geriausia įsiklausykite į savo organizmą: jeigu jūsų kvėpavimas padažnėja, tačiau dėl to jūs jaučiatės puikiai, reiškia, kad pasirinkote teisingai.

Spausdinti Dietos laikymasis: melai, kuriais save pateisiname Shutterstock nuotr. Svarstyklės jums nemeluoja, bet ar esate patys sąžiningi sau?

Intensyvaus vaikščiojimo laiką palaipsniui ilginkite iki min kasdien. Pagalvokite, kokį atstumą jūs turite nukeliauti vykdami į darbą ir atgal ir pabandykite nueiti pėsčiomis bent jo dalį.

ar praleidimas priverčia numesti svorio

Tyrimo rezultatai rodo, kad norint pastoviai mesti svorį kaip kažkas gali numesti svorio gerinti gyvybiškai svarbias organizmo funkcijas, tokių užsiėmimų turėtų užtekti 30 minučių per dieną. Na, o 45 minutės jums suteiks pilną garantiją, kad ateinančią vasarą jūs tapsite grakšti ir sveika.

Žinoma, nepasiduokite tingumui; paprastas pasivaikščiojimas naudos neduos — net jeigu jūs nukeliautumėte iki Uralo ar dar toliau. Jeigu negalite sau leisti treniruotis kasdien po valandą intensyviai vaikštant, trumpinkite užsiėmimų laiką, nemažindamos krūvio. Tai reiškia, kad nuo ėjimo pereikite prie bėgimo.

Nuo pat bėgimo pradžios pasirinkite pastovų tempą, ritmingai kvėpuokite ir neleiskite širdžiai jausti įtampos. Taip galvojant apie malonius dalykus min bėgimo praeis nepastebimai.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Procesas vyksta netgi tuo metu, kai jūs jau ar praleidimas priverčia numesti svorio duše ir ramiai ilsitės ant sofos. Kai sportuoti neleidžia oro sąlygos, galite treniruotis su svarmenimis namuose ar treniruoklių salėje.

ar praleidimas priverčia numesti svorio

Siūloma po 25 minutes tris kartus per savaitę. Jėgos treniruotės mažina svorį pamažu, tačiau aišku, kad rezultatą jūs pajausite jau savaitės pabaigoje.

Sveikatos inžinerija - Home | Facebook

Jeigu treniruojatės be instruktoriaus, įsidėmėkite, kad turite naudoti lengvo svorio svarmenis ir pasirinkti lengvą, tačiau intensyvią iki 25 kartų apkrovą su treniruokliais. Treniruotės su didele apkrova ir mažu pakartojimų 7 — 10 kartų skaičiumi yra skirtos raumenų masės auginimui. Kiekvieną mėnesį užsiimdamos vien jėgos treniruotėmis net išskyrus bėgimą, ėjimą ir mitybos keitimą jūs prarasite po kilogramą riebalų.

ar praleidimas priverčia numesti svorio

Vietoj to tiek pat padidės jūsų raumenų masė. Gal svorio sumažėjimas ir nebus toks akivaizdus, tačiau figūros pagražėjimas ir probleminių kūno apimčių sumažėjimas bus tikrai pastebimas. Reguliarūs aerobikos užsiėmimai pagal muziką neabejotinai atneš akivaizdžios naudos.

Žinoma, ne kiekvienas žmogus, nepasižymintis choreografiniais gabumais, staiga pradės treniruotes kolektyviniuose užsiėmimuose.

O norintiems numesti svorio —  svarbu sumažinti gaunamų kalorijų kiekį bei didesnį jų kiekį išeikvoti,  todėl neretai užsimojus sulieknėti pirmiausiai žingsniuojama į sporto salę, ar užsirašoma į itin intensyvias treniruotes, žinoma, tai — puikus būdas norintiems palaikyti fizinį aktyvumą, tačiau neretai pasirinkus per didelio intensyvumo treniruotes itin greitai nuleidžiamos rankos, kadangi organizmui sunku prisitaikyti prie didelės apkrovos, atsiranda raumenų skausmas, nuovargis. Tačiau vasara yra puikus metas siekiantiems sulieknėti, šiltuoju sezonu net ir neįdėdami pastangų galite lengvai numesti svorio, užsiimdami smagia veikla, kuri gali sudeginti netgi daugiau kalorijų nei alinančios treniruotės!

O būtent tokie užsiėmimai, prižiūrint instruktoriui, atneša pačią matomiausią naudą. Užsiėmimai namuose, kai esi vienas ir darai pratimus pagal video kasetę, dažniausiai priverčia mus tik prakaituoti, bet neduoda reikiamos naudos.

Nors dirbdami su video kasete jūs gaunate video — instruktoriaus pagyrimus, jūsų kūno judesiai yra toli gražu ne tokie, kokie turėtų būti, ir todėl nepasiekia reikalingų raumenų grupių. Jeigu jūs esate visiškai patenkinti savo prigimtiniu grakštumu, galite sėkmingai užsiimti aerobika.

Tačiau tam, kad jų atsikratyti, turime apie juos žinoti! Atrinkome 7 įpročius, kurie iš pirmo žvilgsnio neatrodo labai žalingi, tačiau neleidžia numesti svorio, arba dar blogiau - priverčia jį augti.

O jeigu mėgstate šokti, pakeiskite treniruotę salėje į lygiavertį pagal prakaito liejimą užsiėmimą šokių klube. Šokiai — puikus būdas kraujotakai skatinti ir širdies veiklai stimuliuoti.

Šokdami skatinate aktyviau dirbti plaučius, stiprinate stuburą, išpurtote smėlį iš inkstų. Ir kaip bebūtų keista, toks aktyvus laiko praleidimas ne tik efektyviai sudegina kalorijas, bet ir neleidžiai galvoti apie maistą.

Ar žinojote, jog numesti svorio galite pramogaudami? Vasara – idealus metas lieknėti!

Kitais žodžiais tariant, padarykite savo gyvenimą įdomesnį, kad sumuštinis su ikrais ar kitais skanėstais nebūtų pagrindinis jūsų malonumas. Knygos, muzika, parodos — leiskite sau šiuos malonumus visais įmanomais būdais.

Gera nuotaika ir depresijos nebuvimas — tai pagrindiniai ir būtiniausi faktoriai teigiamam psichologinam organizmo nusiteikimui. Žinoma, nesisitenkite patenkinti savo savimeilės svarstyklių parodymais.

Navigacija tarp įrašų

Juk daug skysčių, o tuo pačiu ir svorio, prarandate prakaituodami. Nepamirškite, kad intensyviai vaikščiodami, bėgiodami, šokdami ar atlikdamos jėgos treniruotes būtinai turite numalšinti troškulį vandeniu pageidautina mineraliniuį kurį galite išsunkti citriną ar apelsiną. Vis dėlto nereikėtų galvoti, kad jūsų gyvenimo būdas ir mitybos įpročiai nė kiek nenukentės, jeigu geranoriškai liesite prakaitą bėgdami ar šokdami.

Reikėtų kontroliuoti ir saldumynų bei kitų skanėstų kiekį vakarėlių metu bei leidžiant vakarus prie televizoriaus. Pasistenkite savo racione pakeisti sviestą augalinės kilmės riebalais. Stenkitės dažniau gaminti maistą iš ar praleidimas priverčia numesti svorio, daržovių, ankštinių, turinčių daug ląstelienos.

Mitai apie saldiklius: padeda numesti svorio ir gerina smegenų veiklą | divingclub.lt

Ir dažniau atsigerkite. Išgerkite vieną kitą stiklinę mineralinio vandens ir palaukite 5 — 10 minučių. Nuorodos kopijavimas Norite numesti svorio - keiskite gyvenimo būdą Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

ar praleidimas priverčia numesti svorio