Lėta medžiagų apykaita? 6 patarimai moterims

Ar kofeinas verčia deginti riebalus

Lėta medžiagų apykaita? Medžiagų apykaita nusako, kaip greitai jūsų organizmas sudegina kalorijas.

Kofeinas ir sportas – kaip kavos vartojimas gali pasitarnauti riebalų deginime?

Medžiagų apykaitos greitis įprastai nustatomas esant ramybės būsenai, praėjus keletui valandų po valgio. Priklausomai nuo to, kaip greitai jūsų kūnas sudegina suvartotas kalorijas, reikia pasirinkti, kiek daug ir kaip dažnai turite valgyti, jei norite sulieknėti.

Štai 6 būdai, kaip pagreitinti savo medžiagų apykaitą: 1.

paprasta rutina numesti svorio

Vartokite mažiau angliavandenių Dauguma žmonių maždaug 55 proc. Jei per dieną suvartojate kcal, angliavandeniai sudaro apie — g, tačiau šis kiekis yra per didelis, jei ar kofeinas verčia deginti riebalus sulieknėti.

numesti svorio 51 metai

Net ir sumažinus dienos kalorijų normą iki55 proc. Tuo tarpu tyrimai rodo, kad norint pagreitinti medžiagų apykaitą, kasdien suvartojamų angliavandenių kiekis turi sudaryti ne daugiau nei 10—20 proc.

Produktai, kurie itin efektyviai degina riebalus

Tad jei suvartojate kcal, angliavandeniai turi sudaryti 50— g, jei kcal — angliavandeniai turi neviršyti 30—60 g per dieną. Vien tik sumažinus angliavandenių kiekį, per savaitę galima atsikratyti g, o tai sudaro net 5,8 kg per metus.

svorio metimas ir silpni nagai

Atlikite jėgos pratimus Aerobika, bėgimas, važiavimas dviračiu ar kitos intensyvios treniruotės yra naudingos sveikatai, gerina nuotaiką, kontroliuoja cukraus kiekį organizme ir padeda išlaikyti norimą kūno svorį. Tuo tarpu jėgos pratimai didina raumeninės masės kiekį.

numesti svorio infographic

Jei 9 kg riebalų paversite raumenimis, per dieną sudeginsite 80 kcal daugiau. Pradėkite nuo atsispaudimų ar prisitraukimų. Taip pat puikiai tinka ir jogos arba pilateso treniruotės.

Kava – gerti ar negerti? Visa tiesa apie kavos naudą ir galimą žalą.

Žemas testosterono lygis Vyrai kalorijas degina kur kas greičiau ir paprasčiau, o šį pranašumą daugiausia lemia testosteronas. Vyrų organizme jo yra 10—20 kartų daugiau nei moterų, o šis hormonas būtinas Japonija svorio netekimas. Pradėjus sportuoti testosterono kiekis padidėja, nes riebalai jį verčia estrogenu.

Sportuokite intensyviau Didelio intensyvumo treniruotės padeda greičiau deginti kalorijas, be to, po tokios treniruotės organizmas dar kurį laiką degina kalorijas, nors jūsų treniruotė jau būna baigta.

Kaip skaičiuoti kalorijas. Kaip numesti svorio? Kaip priaugti svorio?

Vartokite glutaminą Tai aminorūgštis, kuri palaiko augimo hormono lygį, ji būtina raumenų augimui. Sportuojant glutamino kiekis gali sumažėti, todėl pravartu vartoti jo papildus.

Be to, glutaminas naudingas ir virškinimo sistemai. Gerkite žaliąją arbatą arba kavą Kofeinas, vartojant jį saikingai, yra naudingas, o kava ir žalioji arbata — puikus kofeino ir antioksidantų šaltinis.

Pasakė, kaip kava veikia jūsų svorį: pakeisite įpročius

EGCG — antioksidantas, esantis žalioje arbatoje. Jis padeda deginti riebalus. Per dieną rekomenduojama išgerti 3—4 žaliosios arbatos arba 1—2 puodelius kavos.

Rodyti komentarus.

  1. 8 svorio metimas
  2. Bėgimas ristele Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  3. Skamba kaip sąrašas, kuriuo nereikėtų vadovautis norint netekti kilogramų.