Sriubų dieta: per dvi savaites – 10 kg! + RECEPTAI

Žali svogūnai degina riebalus

Nuluptus svogūnus supjaustykite nedideliais kubeliais. Puode ištirpinkite sviestą, apibarstykite svogūną ir pavirkite apie 3 minutes.

Sriubų dieta: per dvi savaites – 10 kg! + RECEPTAI

Supilkite sultinį, pabarstykite prieskonius pagal savo skonį, bet ne dideliais kiekiais. Užvirę virkite 15 minučių. Tada sumalkite kudzu numesti svorio plaktuvu, kol gaunama vienalytė konsistencija. Į karštą masę įpilkite grietinėlės ir išmaišykite su karve.

Patiekite sriubą su kruopomis. Jei norite, pabarstykite šviežiomis žolelėmis.

  • Pasidomėjau, o ji — ne bet kokia, o deginanti riebalus!
  • Naujo skaitmeninti numesti svorio

Kokius maisto produktus leidžiama numesti svogūnus Apie tai, kaip virti svogūnų sriubą, mes supratome. Tačiau dietinis maistas nėra pagrįstas vien skystu svogūnų patiekalu. Be jo, leidžiami šie produktai: Visi vaisiai, išskyrus saldžius vaisius. Žalios, troškintos ar keptos daržovės. Nugriebkite pieną.

  • Pirmiausia reikia virti vištieną.
  • Kaip prarasti kietus riebalus

Sultys iš vaisių, bet nepridedant granuliuoto cukraus. Žalioji arbata.

Kokie produktai detoksikuoja organizmą ir padeda numesti svorio? Autorius: Žmonės. Šiuo metu kaip tik pravartu į kasdienį valgiaraštį įtraukti daugiau žalių, šviežių produktų, kurie suteiktų energijos, jėgų ir stiprintų imuninę sistemą.

Kietasis arba fetos sūris. Nenaudokite majonezo ir kitų labai kaloringų padažų, saldžių desertų ir kepinių, tuomet svogūnų lieknėjimo sriuba bus ypač efektyvi. Išgerkite bent 2 svorio prarasti gerai švaraus vandens be dujų per dieną. Apie meniu Jei svorio metimui pasirinkote svogūnų sriubos dietą, turite laikytis tam tikros dietos. Kepant pagrindinį patiekalą nėra jokių paslapčių, jis tiesiog susideda iš minimalių kalorijų.

numesti svorio esant 38

Būtent šis faktas prisideda prie riebalų deginimo. Bananai ir vynuogės šią dieną yra draudžiami. Galite leisti nedidelį kiekį keptų bulvių. Valgykite ne daugiau kaip gramų mėsos ar žuvies. Dešimties dienų kursas suteikia galimybę svogūnų sriubą numesti 10 kg. Šis skaičius negali būti vadinamas galutiniu, nes rezultatas priklauso nuo daugelio veiksnių. Visų pirma, su kokiu svoriu įvedėte dietą ir kaip laikėtės dietos. Pirmos 7 dienos yra panašios, o aštuntą dieną, be pagrindinio patiekalo, valgykite mėsą, sūrį, galite gerti žaliąją arbatą su pienu.

Devintą dieną leidžiama sriuba, virti kiaušiniai, sėlenų duonos sumuštiniai ir riekelė sūrio. Ir paskutinę dešimtą dieną, be sriubos, valgykite šviežių daržovių, neriebios jautienos ir sūrio salotas. Ekspertų nuomonės Svogūnų dieta yra lengvas ir prieinamas būdas numesti svorio.

Septynias dienas galite ne tik deginti riebalus, bet ir pasiekti harmoniją, išvalydami kūną. Svogūnų sriubos, skirtos svorio metimui, receptai yra tokie įvairūs, kad kiekvienas gali pasirinkti patiekalą pagal savo skonį. Iš esmės gaminant maistą nereikia pirkti brangių gaminių. Iš esmės patiekalą sudaro daržovės, kurių yra beveik kiekvienuose namuose. Dietologai pabrėžia tiek šios dietos privalumus, tiek minusus.

Kokie produktai detoksikuoja organizmą ir padeda numesti svorio?

Jie pažymi, kad svogūnų patiekalas užpildo organizmą vitaminais ir mineralais, sumažina širdies ligų riziką. Dieta pašalina dirglumą, nuovargį ir nuovargį, kuris ne visada būdingas dietoms. Įdomu tai, kad ekspertai patvirtina šios programos naudojimą nėštumo ir žindymo laikotarpiu.

gali numesti svorio karštos bangos

Svogūnų dietos trūkumai yra dietologai: gastrito ir opų paūmėjimas; silpnumas ir galvos svaigimas kurso pradžioje; druskos trūkumas; hipertenzija skydliaukės patologija. Svogūnų lieknėjimo sriubą moterys veiksmingai naudoja norėdamos sureguliuoti svorį. Tokios dietos metu skrandis lengvai prisotinamas ir nepatiria ūmaus alkio. Daugeliu atvejų tokia dieta nėra sunki. Dėl skirtingų nuomonių sriubos, sultiniai ir daržovių nuovirai neįtraukiami į kai kurių dietų meniu, o sriubos užima pagrindinę vietą kitų dietų meniu.

Ir mes tikime, kad ši vieta yra pelnytai verta. Liesos sriubos yra mažai kaloringos, bet tuo pačiu ir sotios patiekalų. Atsižvelgiant į gaminimo technologiją, daržovės, kurios yra pagrindiniai sriubos ingredientai, aprūpina mūsų organizmą vitaminais ir mineralais, būtinais mikro ir makro elementais. Virtos daržovės turi mažiau rūgštingumo ir yra lengviau virškinamos. Daržovių sriubos tinka žmonėms, kurių organizmas dėl vienokių ar kitokių priežasčių nepriima kai kurių rūšių neapdorotų daržovių.

Daržovių sultinys, žinoma, nepakeičia vandens, tačiau aprūpina organizmą tam tikru skysčių kiekiu, reikalingu tinkamam vidaus organų veikimui. Šis straipsnis bus skirtas dietinei svogūnų sriubai. Kartu su populiariomis liekninamomis kopūstų ir Bonos sriubomis svogūnų sriuba tikrai nusipelno mūsų dėmesio. Medžiagos, kurios sudaro svogūnus, skatina virškinimo sulčių sekreciją, turi diuretikų ir choleretic savybių. Svogūnų fitoncidai turi baktericidinį ir anthelmintinį poveikį organizmui.

Svogūnų dieta - kiek galite numesti svorio ir kaip svogūnai prisideda prie svorio mažėjimo?

Dėl turtingos cheminės sudėties svogūnas yra galingas antioksidantas. Šios daržovės naudojimas maiste padeda išvalyti toksinų ir sustingusių skysčių kūną; prisotinant jį vitaminais ir mineralais, stabilizuojama psichoemocinė būklė.

Svogūnų sriubos kepimo svorio metimo taisyklės Svogūnų sriuba ruošiama tik ant vandens.

priaugti svorio

Dietos sriubai virti nenaudokite mėsos ar žuvies sultinių. Druskos svogūnų sriuba leidžiama be fanatizmosriubos skonį galite paįvairinti natūraliais prieskoniais ir prieskoniais.

Kokie produktai detoksikuoja organizmą ir padeda numesti svorio? | Žmonėdivingclub.lt

Į sriubą žali svogūnai degina riebalus pridėti grūdų, makaronų ir ankštinių augalų. Norėdami paruošti svogūnų sriubą, turite naudoti nedidelį kiekį žali svogūnai degina riebalus kokybės augalinio aliejaus 2—3 šaukštus 3 litrams sriubos. Neįmanoma išbraukti aliejaus iš recepto: reikiami riebalai reikalingi organizmui įsisavinti svogūnų sudėtyje esančias naudingas medžiagas. Svogūnų sriubos dietos principai Galite virti svogūnų sriubą iš bet kurios rūšies svogūnų: svogūnai, porai, saldūs balti, geltoni, mėlyni; batonas arba askaloniniai česnakai, laiškinis česnakas ir kiti.

Sriubai nereikia naudoti tik vienos rūšies svogūnų - galite derinti kelias veisles. Norėdami paruošti dietinę svogūnų sriubą, galite ir turėtumėte naudoti ne tik svogūnus, bet ir aerinę augalo dalį - lapus plunksną ir strėles.

Į sriubą galite pridėti šviežių daržovių ir žolelių, stambių marinuotų agurkų ir arba kopūstų. Dieta svogūnų sriuba leidžia naudoti tokias daržoves ir žoleles: šaknis, petioles, salierų lapus; pastarnokas, morkos, topinambas; cukinijos, cukinijos, moliūgai, moliūgai; paprikos; česnakai petražolės, krapai, kalendra, čiobrelis; bet kokie kopūstai. Dietinė svogūnų sriuba neatmeta šių daržovių vartojimo, tačiau reikia atsižvelgti į kai kuriuos niuansus.

Bulvės yra viena kaloringiausių daržovių - 2 vidutinio dydžio bulvės padidina kalorijų kiekį visoje sriuboje beveik 2 kartus.

Riebalų deginimo salierų sriubos dietos receptas. Liekanti sriuba

Bulvėse esantis krakmolas, laikantis dietų, kurios kalorijų kiekis yra ribotas, organizmas suvokia kaip atsarginį polisacharidą ir patenka į atsargas - tai slopina svorio metimo procesą. Pomidorai ir baklažanai yra daržovės, turinčios turtingą cheminę sudėtį, pripažintus antioksidantus, tačiau pomidorai žymiai padidina rūgštingumą ir gali sudirginti virškinamojo trakto sienas; baklažanai - produktas, kurį sunku įsisavinti organizmui, gali sukelti sunkumą skrandyje ir pilvo pūtimą žarnyne.

Todėl sprendimą įtraukti šias daržoves į svogūnų vida svorio metimas sudėtį norint numesti svorio ar ne, padarykite savo. Manome, kad dietos metu geriau žali svogūnai degina riebalus šių produktų vartojimo. Galima ir būtina gerti išgrynintą vandenį, leidžiama vartoti mineralinio vaistinės valgyklos vandenį. Naudinga gerti šiltas arbatas ir žolelių nuovirus be cukraus.

Kavos yra ne daugiau kaip vienas puodelis per dieną. Nepageidautina praleisti maistą. Per penkių dienų dietą ir per savaitę po jos pabaigos kepti, rūkyti, marinuoti, konservuoti patiekalai neįtraukiami į racioną; pyragaičiai, ypač mielės; greitas maistas alkoholiniai ir sintetiniai gėrimai.

Daržoves nulupkite, supjaustykite, užpilkite litru vandens ir virkite, kol išvirti.

Rekomenduojama mesti rūkyti. Kontraindikacijos žmonės su dideliu rūgštingumu, gastritu, skrandžio ir arba žarnyno opomis; sergant skydliaukės, kepenų, inkstų ligomis; sergant distonija, hipertenzija; su ligomis, kurios susijusios su kalcio ir magnio trūkumu organizme; sergant bronchine astma; vaikai, paaugliai, pensinio amžiaus žmonės; esant alergijai ir individualiam svogūnų netoleravimui. Svogūnų svogūnų sriubos receptas Į indus su storu dugnu užpilkite augalinį aliejų 1 šaukštu litre tūrio pavyzdžiui, jei planuojate virti trijų litrų puodą sriubos, išgerkite 3 šaukštus aliejaus.

Riebalų deginimas nuo pilvo, šonų, pagurklio, žandų, tricepso ir t.t.

Svogūnus ir kitas daržoves supjaustykite vidutinio dydžio kubeliais ir pakepinkite augaliniame aliejuje, kol suminkštės. Norint paruošti 3—4 litrus sriubos, reikia 0,8—1 kg daržovių. Įpilkite verdančio vandens tiek, kad jis uždengtų daržoves 1 cm. Troškinkite daržoves, kol iškeps.

Salierų lieknėjimo sriuba - savybės ir receptai. Salierų lieknėjimo sriubos receptas

Įpilkite prieskonių ir verdančio vandens. Virkite sriubą 5 minutes ir leiskite užvirti pusvalandį. Svogūnų sriubos dietinis meniu Dieta svogūnų sriuba yra skirta 5 dienas. Meniu yra monotoniškas, tačiau veiksmingas metant svorį.

37 metai ir negali numesti svorio

Galite pakartoti dietą ne dažniau kaip kartą per mėnesį. Pabandykite padalinti bendrą svogūnų sriubos kiekį į lygias dalis ir valgyti kas 3 valandas. Leidžiami gėrimai - be tūrio apribojimų; kavos vartojimas šiomis dienomis turėtų būti atmestas.

geriausi svorio metimo vloggers

Kaip užkandį tarp pagrindinių patiekalų šiomis dienomis galite valgyti bet kokius šviežius vaisius išskyrus krakmolingusšviežiai spaustas daržovių ir vaisių sultis, vandenį ar arbatą su medumi. Gleivėta avižinių dribsnių arba linų sėmenų košė, virta vandenyje be pridėtinio cukraus. Į košę galite įdėti šiek tiek druskos arba šaukštelį medaus, šiek tiek cinamono ar ciberžolės. Antrieji pusryčiai. Pietūs g liesos virtos mėsos, — ml mėsos sultinio.

Popietinis užkandis. Vakarienė ml svogūnų sriubos, didelė stiklinė neriebaus kefyro ar geriamojo jogurto. Rezultatai Svogūnų lieknėjimo sriuba yra ne mažiau efektyvi nei Bonos ar kopūstų sriubos. Per trumpą svogūnų dietą galite numesti nuo 3 iki 5 kilogramų perteklinio svorio; cm sumažintas kūno tūris probleminėse vietose.

Svogūnų sriubos naudojimas padeda išvalyti virškinamąjį traktą ir pagreitinti medžiagų apykaitą, sustiprinti plaukus ir nagus, padidinti odos elastingumą. Jei po dietinės svogūnų sriubos laikysitės sveikos mitybos taisyklių, atvirkštinis svorio padidėjimas neįvyks.

Kiekvienas iš mūsų gali pasirinkti iš jų labiausiai tinkantį.

Riebalų deginimo salierų sriubos dietos receptas. Liekanti sriuba

Vieni renkasi badavimo dietą, kiti salierus, kiti baltyminius, kiti renkasi daržovių salotas. Tačiau tik nedaugelis žmonių spėja, kad lengvos sriubos daro stebuklą. Pavyzdžiui, svogūnų lieknėjimo sriuba yra efektyvus būdas numesti papildomų svarų. Daugiau apie šios dietos pranašumus ir naudą, jos veiksmingumą ir kontraindikacijas papasakos Natalija Groznova.

Aš suteikiu jai žodį. Laba diena, mieli Irinos tinklaraščio skaitytojai! Šiandien atidžiau pažvelgsime į prancūzišką virtuvę ir kalbėsime apie svogūnų sriubos, žali svogūnai degina riebalus svorio metimui, receptą. Nemeluosiu, kad prancūzų moterų grožis yra svogūnų sriubos nuopelnas, tačiau šio patiekalo nauda neabejotina. Pažvelkime, ką dietinė svogūnų sriuba suteikia kartu.

Prancūziškų riebalų deginimo svogūnų lieknėjimo sriuba. Svogūnų lieknėjimo ir dietinės sriubos

Svogūnų nauda Svogūnai gali būti labai skirtingi: svogūnai, raudoni, balti, saldūs, askaloniniai česnakai, žali, ispaniški. Tai yra nepakeičiamos daržovės ne tik virtuvėje, bet ir tradicinėje medicinoje. Be pikantiško skonio, svogūnas turi ir daug naudingų savybių, būtent: rekomenduojama sergant širdies ir kraujagyslių ligomis; dėka vitamino C yra veiksmingas antioksidantas, pašalina kvėpavimo takų ligų simptomus; skatina insulino susidarymą; pašalina iš organizmo blogojo cholesterolio kiekį; pagreitina medžiagų apykaitą.