Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

2 tipo riebalų deginimas

2 tipo riebalų deginimas

Pilvo presas Shutterstock nuotr. Garsi sporto trenerė Jillian Michaels teigia, kad tobulinant savo kūno linijas svarbiausia kelti sau du tikslus: stiprinti raumenis ir deginti kalorijas. Jei darysi tik vieną arba tik kitą — norimo efekto nesulauksi. Trenerė atkreipia dėmesį, kad dauguma pradedančiųjų daro esminę klaidą galvodami, kad žino savo problemines vietas ir atėję į sporto salę renkasi pratimus būtent konkrečiai kūno vietai tobulinti.

2 tipo riebalų deginimas

Pavyzdžiui, norėdami turėti pilvo presą, jie daro pilvo raumenis stiprinančius atsilenkimus, tačiau rezultatų nematyti nei po kelių savaičių, nei po kelių mėnesių. Tai tik viena sudedamoji viso proceso dalis, juk pirmiausia turite sudeginti virš raumenų susikaupusius riebaliukus, tik tuomet jūsų raumenys pradės ryškėti.

Norint atsikratyti riebalų pilvo srityje ar kitose kūno vietose, turite deginti kalorijas.

2 tipo riebalų deginimas

Ir geriausiai šiuo atveju padeda pratimai, skirti skirtingų raumenų treniravimui vienu metu. Anot Jillian, būtent tokio tipo pratimai geriausiai degina kalorijas.

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Sporto trenerė išskiria du veiksmingiausius pratimus, kuriuos turėtum daryti kiekvieną dieną. Pirmasis iš jų — plankingas, stiprinantis praktiškai visą tavo kūną.

2 tipo riebalų deginimas

Antrasis pratimas — atsispaudimai, stiprinantys ne tik pilvo, bet ir daugumą kitų kūno raumenų.